Path menetys ohjelma

S

sinantania

Guest
Dear Geys,

Tarvitsen apua löytämään polku tappio (frezenel alue) välinen BTS (Base Transeiver System) ja toinen ..
Tarvitsen apua vinkkejä auttaa minua ohjelmapalvelujen käyttäen C, C ja C #-ohjelmointikieltä.Arvostan vastausta kiitos.

Sinan

katso
hxxp: / / deserthail.com /

ja freeware-ohjelmaa "Radioworks", jossa on useita tie tappio malleja jo ohjelmoitu siihen.Voi olla hyödyllinen apuväline.

Roger Freeman

Dear Mr. Roger,

Kiitoksia paljon tästä hämmästyttävän verkkosivuilla, se säästää minulta paljon aikaa yrittää ohjelmoida moinen ohjelmisto, jollainen annoit sen minulle.
Please sir, jos sinulla on enemmän minun aiheesta (polku tappio) lähetä se minulle.

Arvostan conceren ja huomiota.

Terveisin

Sinan

Suosittelen etsii Googlen kautta asioista, kuten "Hata" tai "Egli" tai "Cost 231", joka auttaa exlain eri mallien välillä, ja olosuhteista, joissa ne ovat voimassa tai ei.

Radioworks ohjelmisto on erittäin hyvä - katso helpfiels esimerkkejä empiiriset yhtälöiden saatu monet monissa tutkimuksissa.

Roger Freeman

Sir,

Kiitän teitä nopeasti vastauksen kysymyksiini, ja arvostan huolta ja huomiota, minä vain haluaisin tietää, jos sinulla on jokin idea liittyy GSM-sivuston suunnittelusta, tai PDF-tai PowerPoint-tiedostojen osalta tähän asiaan.

Arvostan vastausta kiitos.

Sinan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back