Pbg suunnittelu kaavoja tarvitaan

A

aboozar.hamidipoor

Guest
Hei kaikki,

Tarvitsen suunnittelu kaava noin band-aukon leveys Pbg substraattien, voisitko auttaa minua ...

kiitos etukäteen

Hi aboozar,Kiinnitin kaikki siihen liittyvät asiakirjat PBG, joka on myös Band Gap kaavat ...--- Manju ---
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Kiitos Manjunatha_hv;

Olen juuri etsimässä kokeilevaa suunnittelua kaavoja (ei theoritical kaavoja) noin band-aukon leveys on yksinkertainen 2D Pbg alustat?

Voisitko auttaa minua.
THX.

Hi aboozar,Mielestäni tämä on paras artiklan saatavilla jo nyt ...

http://www.mwrf.com/Articles/ArticleID/6859/6859.html

Simple PBG Rakenteet Serve Mikroaaltouuni mallit
Photonic bandgap rakenteet tarjoavat mahdollisuuksia edullisten valmistus ja hyvän maton pysäyttävä ominaisuudet erilaisia aktiivisen ja passiivisen mikroaaltouuni piirejä.Yläosa Kuva.3 osoittaa ulkoasu on suunniteltu PBG rakenne 50 Ω microstrip linja sijoitetaan keskelle kantaa edellä määräajoin 8 x 8 mm neliö reiät määräajoin matkoja D = 2W pitkin maatason.Keskiosa on Kuva.3 osoittaa 50 Ω microstrip linja ympärille Asennossa maanpinnan yläpuolella määräajoin reikiä.Voit ottaa tämän mallin lähestymistapaa pidemmälle, 50 Ω microstrip linja siirrettiin reuna seinää rei'itetyn neliön reunan (alaosa Kuva. 3).Tulokset EM simulaatioita S21 vastaukset kuvassa.3.jos
d = korkeus Dielectric substraatti, ja
W = leveys microstrip linjan.
f = taajuus stopband leveys useita reikiä,
c = valon nopeudella, ja
D = etäisyys määräajoin reikiin maatason

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back