R
rajo
Guest
Hello! RF ei ole oikeastaan minun alaani od asiantuntemusta, mutta toivoin kohtaamaan ole kovin paljon ongelmia. Olen suunnittelussa 433MHz lyhyen kantaman radioyhteys, ja haluaisin käyttää integroitua PCB-antenni. Löysin muutamia yleisiä Sovellusohjeet netissä, mutta en tiedä miten Mitoitus antaa antennin vahvistus ja kuvio. En ole nähnyt sitä missään. Kyllä, tiedän että nämä ovat vain karkeita arvioita, mutta olen silti tarvitset ohjeita, paikka aloittaa ja suuntaa muuttaa asioita, jos jokin menee huonosti. Haluaisin specificallu työllistää rakenne huomasin kutsutaan kehäantenni, jossa kaikki komponentit ovat keskellä PCB, antenni tekee vanteen sen ympärille. Mutta ei laskelmia löysin ... Voisiko joku kohta minut sopiva käsikirja tai design opas? Olen tarkistanut useimmat liittyvät viestit. Joko Kaipasin jotain tai ei ole sitä, mitä todella tarvitsen Monet auttaa etukäteen [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 15 minuuttia: [/color] [/size] Olen juuri nähnyt, että olen tavallaan jäi foorumi. Onko mahdollista pääkäyttäjä siirtää topis asianmukaista, antenni, foorumi? Ilman shitlisting, toivon