PCB in golf trolley

G

gco

Guest
PCB minun golf trolley vaikuttaa kallistuvalla kytkin upotettu tiedotuspisteille jotka valvovat teho sen moottorit.Numeron, rele on SLB-12VDC-SL-C SONGLE 14VDC NO40A NC30A.On olemassa neljä releet ja PCB.Haluan korvata ne tavalliset releet kuin nykyisin vaunu pysähtyy aina se saa kolahtaa.Haluaisin joko ohittaa releet tai korvata niitä ei kallistusakselin releille.
Valitettavasti annoin PCB on ystäväni ja hän keskeytti johdot sitä ja palasi niitä mutta että kiertänyt kytkin ja nopeuden valvonta kädensija testivaunuun.Voin helposti resolder johdot kunnolla uudelleen, jos on tarvetta.

Kiitos sinulta apua, se on suuressa arvossa.Olen minun järki loppua.GC [/ img]
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Jotta voitaisiin korvata tiedotuspisteille tarvitset releet, jotka täyttävät:

- Sama jännite varten käyttölaitteen käämeihin kuin nykyinen releet, teidän tapauksessanne näyttää olevan 12 volttia.
-
Samoja tai korkeamman jännitteen /
current kelpuutuksista yhteystiedot, nykyinen näyttää olevan 14V 40 A.
- Samaa SPDT, DPDT jne.
- Sama pin configuration.

En ole vielä voinut saada tämän PCB toimi.Jos on joku siellä halukas korvaamaan maksaa kerro siitä minulle.Kiitos!

Onko sinua ratkaisemaan ongelman.
Se kuulostaa juuri niin kuin minun.Oma viallisista on 2 moottorit ja 4 releet juuri kuvailitte.
Yksi moottori vielä toimii se saa jännite mutta toinen ei saa jännite lainkaan.

Minulla ei ole mitään elektroniikkaa, mutta se voi käyttää multimeter.
Yksi pari tiedotuspisteille tarjoaa jännitealueen.

Mikä on syynä, että luulet?
Mitkä ovat kallistusakselin releet?Do you mean he ovat herkkiä kallistuvaan?Oma viallisista Aloita pelaaminen sen jälkeen, kun menee yli karkea maa-ja oletin jotain voi olla rattled löysä ja lyhyt circuited.

Kaikki ehdotukset erittäin tervetulleita.
Pitäisikö minun vain korvata parin viallinen releet?

Thanks in ennakointi.

No en voinut korjata PCB.Tällä hetkellä olen valmis maksamaan jonkun suunnittelu
ja rakentaa uusi PCB minulle.Tiedän hyvin vähän siitä, elektroniikka vaikka voinkin juote ja käyttää multimeter.Olen eri toimittajien teerasia varaosat vaan koska on olemassa kaksi moottorit on teerasia tämä aiheuttaa ongelmia.

Kaikki parhaat
PC

ehkä yhdessä saamme päätöslauselman!

Tilt kytkin vuoroittain?i
don't think so, relayz r HAKU tavallisia, kallistus-anturi on joitakin missä virtapiiriin, ravista piiri u kuulee äänen liikkuva metallinen pallo, selvittää anturi & poistaa tai lyhyt johdot (se näyttää metallista Diode)

Kiitos, että I'll antaa PCB hyvä ajella ja nähdä, jos voin kuulla mitään.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back