pcb mallintaminen virtasensorin

S

saurabh suman

Guest
hi i kehitettävä pcb mallin virtasensorin AC-DC boot Converter ......... se on mielessä tasavirtaa ja seuraa sykkivä tasasähkö aalto ... virta on aistittavissa vaihtelee 0-100A. .. se on tarkoitus käyttää kuljettajan piirin MOSFET auttakaa sen kiireellistä apua on erittäin arvostettu

Vaihtoehdot ovat 1. oikovirtaus 2. avoin magneetti Hall-anturi (esim. Allegro ACS754) 3. suljettu magneettinen piiri hall-anturi (esim. LEM HTFS) 4. korvauksia DC virtasensorin (LEM, Honeywell, monipuolinen). En ymmärrä, miten kysymys liittyy mallinnus?

hi FVM thnx vastata ... todella im suunnittelu DSP ohjaus perustuu ac dc lisätä muuntimen ... cntrol topologia Converter on hystereesi ohjain .... valvontaa varten im tunnistava Vdc lähtö, Vdc korjattu ja IDC .. .. kuitenkin VDC rect ja IDC ovat pulstaing luonne ja siten minun täytyy kehittää anturi, joka seuraa tätä tykytys ja anna minulle toivotun tuloksen ..

Mielestäni jos joku on kaavamaisen kaavio virtasensorin, se voi auttaa minua minun opiskella plese post kaavamaisen tähän aiheeseen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back