PCB pinnoitus paksuus

J

jayleung

Guest
Hei, Minulla on yleistä kysyttävää PCB valmistaja. Fab House kertoi minulle, että kun käytän 1/2OZ Kuparifolio (0,7 mil) on ulkopinta, kun pinnoitus lisää kuparia PTH, se menee noin 2.2mil. Onko se totta? Mitkä ovat minimi Kuparointi paksuus? Onko se riippuu PTH kuparin paksuus? Thanks.

Kun Tilaamme PCB, vakio käytämme 0.5oz ulkoinen kupari päällystetty enintään 1,0 g kupari minimiin. Tämä näyttää olevan hyvin useimpiin sovelluksiin. Jos olet työntää suuria virtoja ympäri, voit halutessasi lisätä valmiiseen kuparin paksuus. En koskaan kysyy, mitä niiden vähintään Kuparointi on. Kai ne voisi peittää kaikki jäljet ennen pinnoitteen thru-reikiä. Tämä talletus kuparia reikiä, mutta jätä pintaan jälkiä alkuperäinen paksuus. Olen varma lisämaksua olisi mukana. Minusta se parhaimmillaan vain kertoa heille, mitä lopputuote on tarkoitus olla ja antaa heidän määrittää paras tapa miten sinne pääsee. Spec pienin ja suurin kuparin paksuus ulkoisia kerroksia ja anna heidän pelätä prosesseja tarvitaan sen saavuttamiseksi. Sama koskee impedanssi. Luovuimme yrittää spec asianmukaisia eristeitä ja jäljittää leveyksiä. Ennen suunnittelun, pyydämme stackup päässä PCB ihana ostaa impedanssit ja kerrokset haluamme. Sitten vain suunnitella siihen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back