PDIUSBD12

A

alex_ts

Guest
Hei.Olen yrittänyt tehdä massa strorage laitteen at89c52 ja PDIUSBD12.Sitten minun laite vastaanottaa Hanki Device Descriptor se saa keskeyttää, ja i alkaa lähettämään avainsana.Kun lähetät 16 ensimmäinen bytes Saan keskeyttää (päätetapahtuma 0) ja olen lähettämistä 2 enemmän tavua, mutta sen jälkeen, kun en saa mitään keskeytystä ja sen jälkeen kun vastaanottavassa toistaa saada laite avainsana komento.Mikä voisi olla ongelma?

teidän vastauksenne Get Device Descriptor (GDD)
kutsuu olisi vain 16 tavua, koon valvontaa varten puskuri, jos muistan sen oikein.Vastaanottavan jatka lähettää GDD ennen kuin se on recived koko descripor, 16 bytes chunkes.Sinun tapauksessasi, jos sen 18 tavua kauan siellä wil olla toinen pyyntö varten bytes 17 ja 18.Vastaanottavan tuntee pituus otsikkorivin de avainsana.The intterup u refere, on vain merkki siitä, että puskuri on lähetetty, luulisin.

On olemassa useita näyte lähteen siellä, yritän käynnistää yhdellä niistä ensin.Haluaisin recomende www.beyondlogic.org on USB-pino varten PDIUSB11 siru, sama kuin 12 mutta käyttää sarjapäätettä tiedonantovelvoite.Kokeile sitä ja muuttaa sitä, jos on tarvetta.On myös massamuistilaitteena firmware näytteen C ladata Philips joitakin asiakirjoja, en ole käyttänyt sitä itsekin tho.Tarkista myös firmware ohjelmointi opas 12 siru Philipsin ...

Miksi käyttää PDIUSBD12 piiri?On olemassa useita piirien keskuudessa niitä yksi Philipsin (ISP1581) suporting USB2 High Speed, joka on prepeared tähän.Olen myös kuullut huhuja, että 12 piiri lopettivat tuotannon.

U saattaa saada enemmän aswers kysyä milloin www.usb.org.Paikalla on kehittäjien alueen viestin bord USB kysymyksiä ja paljon USB kokeneet ihmiset aswering.

hei,

Olen myös edessään samanlainen ongelma.jälkeen i vastata controlin pakettimuotoista Saan jatkuva valvonta pakctets.

joskus saan controlout kanssa nolla pituus paketin ja sitten setup osoite komento

voisi noin auttaa minua

emumeration suunta:
1.pistoke laitteen
2.Nollaa laite.nyt laite voi vastata osoite 0
3.vastaanottavan pyytää laite avainsana.DD on 18 tavua, mutta vastaanottava voi antaa toinen linja-auto reset loppuun saattamisen jälkeen
1. Packet (16 tavua).
4.vastaanottavan antaa asettaa osoite komennolla.nyt laite voi vastata myönnetystä osoite.
5.vastaanottavan pyytää DD uudelleen.nyt se saa tarkan 18 bytes 2 paketteina.
6.vastaanottavan kysyä konfigurointiin avainsana ja valinnainen string kuvaukset.
Keskeinen kohta laitteen firmware on se, että sinun pitäisi vain seurata transmition pöytäkirja luvun 8 ja olla huolissaan luettelo prosessin kulkua, joka valvoo isännässä.
Lyhyesti, mitä teet, mitä olet pyytänyt.
löydät D12 lähdekoodin nettomyynnin.jos ei, voin lähettää.

hi Vale:

Lataa PDIUSBD12 c0de mikro puolella ja lataa myös voittaa kuljettajan sen myös.

Luulen, että monet ihmiset nedd sitä.2.Voiko PDIUSBD12 tuki USB2.0 täysin?

7rots51 wrote:

hi Vale:Lataa PDIUSBD12 c0de mikro puolella ja lataa myös voittaa kuljettajan sen myös.Luulen, että monet ihmiset nedd sitä.2.
Voiko PDIUSBD12 tuki USB2.0 täysin?

aslm wrote:

U saattaa saada enemmän aswers kysyä milloin www.usb.org.
Paikalla on kehittäjien alueen viestin bord USB kysymyksiä ja paljon USB kokeneet ihmiset aswering.

Minulla on sama ongelma kuin täällä.
Ja ongelma on se, että olen dont get Set Osoite pyyntö.

alexz wrote:

Voit kirjoittaa tätä foorumia, sinulla on saatava tilille, joka on varsin kallista dont olet?

En hallita tulla foorumi ilman, että huomioon.

Voidaan on mitään I dont know?

matti wrote:alexz wrote:

Voit kirjoittaa tätä foorumia, sinulla on saatava tilille, joka on varsin kallista dont olet?

En hallita tulla foorumi ilman, että huomioon.

Voidaan on mitään I dont know?

Uskon, että foorumi on ilmainen.
Napsauta ilmoittautua tästä sivustosta: http://www.usb.org/phpbb/viewforum.php?f=1
Kirjoita käyttäjätunnus, salasana ja sähköpostiosoite, niin aktivointi-koodi toimitetaan sinulle.
En tiedä, missä sinulla on ajatus siitä, että se maksaa $ 2500,
sikäli kuin ymmärrän se on ilmainen.
Voit jopa postitse vieraana luomatta tiliä.
Last edited by minut 06 joulukuu 2004 17:01, muokattu 1 kertaa yhteensä

ME wrote:

Uskon, että foorumi on ilmainen.

Napsauta ilmoittautua tästä sivustosta: h ** p: / / www.usb.org/phpbb/viewforum.php?f=1

Kirjoita käyttäjätunnus, salasana ja sähköpostiosoite, niin aktivointi-koodi toimitetaan sinulle.

En tiedä, missä sinulla on ajatus siitä, että se maksaa $ 2500, sikäli kuin ymmärrän se on ilmainen.

Voit jopa postitse vieraana luomatta tiliä.

matti wrote:

2500 dollaria on kustannuskysymys jäsenyyden omistaa VendorID.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back