Pendrive ei tunnista

S

satishkumar

Guest
Hei, im Linux OS, kun kiinnitin Pendrive minun järjestelmän linux-tilassa se ei havaitse Auttakaa minua tästä. jos mahdollista kertoa minulle, miten saada tiedostoja tai kansioita läsnä Windowsista Linuxiin tilaan. thanx etukäteen

hi, im Linux OS, kun kiinnitin Pendrive minun järjestelmän linux-tilassa se ei havaitse Auttakaa minua tästä. jos mahdollista kertoa minulle, miten saada tiedostoja tai kansioita läsnä Windowsista Linuxiin tilaan. thanx etukäteen
ei mitään merkkejä koneessa että Pendrive on kytketty? kuin syttyivät johtivat Pendrive.

Hei Satish, Jos joskus et poista ulkoinen media turvallisesti tietokoneesta. Se ei ole havaittu linux. Joten avatkaa Pendrive Windows ja poistaa ne turvallisesti ja yrität sitten avata se linux. Se pitäisi avautua linux jos se avaa Windowsissa. Pääset helposti Windows-osion Linux. Sinun täytyy asentaa se linux ennen kirjautumista Linuxissa. Tarvitset root salasana sitä. Fedoran Avaa Oma Tietokone, täällä näet kaikki osion kiintolevylle. Jos käytät muita linux. Kokeile tätä [url = http://www.reallylinux.com/docs/toptip3.shtml] Pääsy Windows-tiedostoja Linux [/url]

Kysymys alkuperäinen luoja on päivätty 7.10.08, olen varma, että hän on ratkaissut ongelman. Ei vielä mukanaoloa tarvitaan, kierre suljettu Alex

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back