perus Palaute analyysi kysymys

A

asafdav2

Guest
Sanotaan Minulla on tämä piiri
060407_110650-6115_circuit.JPG
palautteen koostuu R3, R2, Rs, ja on Piso. Ongelmana on, miten voin laskea palautetta tekijä β? Vastaus on -0,83, mutta ei väliä mitä teen, i cant näyttävät saada sen itse. Voiko kukaan auttaa minua laskenta? kiitos

Ensin sinun täytyy hajota R2 Millerin lause, jossa C1 on Katkos DC ja oikosulku likimääräisiä kaikilla taajuuksilla. Toiseksi, voit poistaa R3 koska se on kytketty maahan sekä terminaalit. Lopuksi, yritä ratkaista puolivälissä kaistataajuus ja saat palautetta tekijä. Toivottavasti tämä auttaa, ... Korjaa minua jos olen väärässä.

Valitettavasti en ole varma, miten on R3 maadoitettu molemmista terminaaleissa, ajattelin, että virtalähde on korvattu auki? tai ei Kaipaan somthing [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] pahoillani, OP-AMP?

Sinun ei pitäisi poistaa R3 Olen karkeasti laskettuna beta 0,47

Kun ajattelin, ZT on OPAMP, koska + ve on maadoitettu fyysisesti, sitten-VE terminaali tulee olemaan käytännössä maadoittaa (vuodesta OPAMP charactaristics).

Olen samaa mieltä seadolphine. Määritelmän: shuntti palaute ---> lyhyt toisella puolella ... (Virtuaalinen maanpinnan + solmu) C ∞ ei vaimentavat mitään AC signaali. (Korkki inifinte kapasitanssi on impedanssi 1/jwC, missä C on ääretön). Määritelmän β = ifeedback / Ilähtö voimme ratkaista β koska tämä on vain vastus kuilu 1k vastus ja 5k vastus. Impedanssi korkki on 0 tahansa AC taajuudella. KCL: Nykyinen jakaja ifeedback = (5k / (1k +5 K)) * Ilähtö ifeedback = 5 / 6 * Ilähtö niin β = ifeedback / Ilähtö = 5 / 6 = 0,83

kiitos kaikille vastauksista eecs4ever, minulla on kysyttävää vastaus - En ole varma tästä osasta:
Määritelmän: shuntti palaute ---> lyhyt toisella puolella ... (Virtuaalinen maanpinnan + solmu)
Olen drawed tapa Käytän yleensä määrittää rinnakkaispuskurin palaute piirit beta (mikä kai on virheellinen) Tarkoittaako se, että palautetaan nykyinen on totaly riippumaton muutoksiin R3? koska se tuntuu vähän laskuri intuitiivinen minulle ... edit: Tajusin juuri sinua ottamaan huomioon, että Zt on ihanteellinen op-amp ... sekä 1) että ei ole kyse, unohdin mainita sen (se on oikeastaan ei-ihanteellisen trans impedanssi AMP), ja 2) olen enemmän kiinnostunut siitä beta laskennan yleisessä tapauksessa, eli ilman op-amp. kiitos

Mielestäni tämä topologia on (Shunt sekoittaminen - sarjan näytteenotto) niin saat palautetta tekijä, olet lyhyt (If). Tämä aiheuttaa oikosulun R3. Tarkista tätä kuvaa, en skannattu se minun luentoja. Kuten näette, oikovirtaus sekoitus, niin ottaa vaikutus palautetta tulo, sinun täytyy lyhyt panos Palaute verkkoon. Lähdössä, olette sarja näytteitä, jotta voidaan ottaa palautteen voimaan ulostulo vahvistimen, sinun on avattava piiri lähtö Palaute verkkoon.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back