perustaminen Dummy tasolla Layout

P

plasma2000

Guest
Hei, ystäväni.

Olen actuelly nosto asettelu, jossa jotkut vastukset ja transistorit vieressä joidenkin dummys olisi lisättävä.

Onko mahdollista tehdä nuken itse?Jos kyllä, kuinka monta tasoa pitäisi tehdä MOS, Vastus, NPN?

Olen tehnyt nykyisen lähteenä.Kuvassa osa PMOS jakaa Drain ja lähde jotka eivät ole yhteydessä VDD.

Olen kuullut, että PMOS nukke, kaikki liittimet on kytketty VDD.Ja täällä asiaa, annoin sen osuus Drain tai lähde hänen naapurinsa???

Lopuksi, tässä olen kiinnittää 4 PMOS in "1221", on se mieluummin käyttää commun centroide rakenne??

Thanks for your help!Merci bcp!
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Kyllä u voi tehdä nukkeja itse tai u voi käyttää pcell tehdä kokonaismäärä jalat.ja jos u on mainittu sen paremmin interdigitate transistorit kuin 1212 ja sijoittaa yhden nuken kummallakin puolella.u jakaa viemäriin Nuken kanssa seuraavan transistori ja liitä lähde Vdd.

tutteja käytetään antamaan yhtä ympäristöön aikana etsaus kaikkia hyväksyttyjä laitteita on painuvat vastaavasti.

Vuonna mos tutteja ulottuvuutta laitteen on oltava sama kuin vastaavaa laitetta. Kun nukke mos kaikki kolme terminaalia on kytketty virta nastat eli Vdd, GND.Voit jakaa nuken viemäriin naapureiden kanssa, jos ne on kytketty Vdd.

Dummy juoni vastukset ei tarvitse olla samaa ulottuvuus Hyväksytty yksi.Vain Poly nauha on tarpeeksi.Dummy nwell vastukset on sama ulottuvuuden Hyväksytty yksi.

Yhdistämään ensin tietää, millaista Matching tarvitaan.jos se on vähäinen vastaa vain tapahtuu normaalisti ja reitin symmetrisesti.keskivaikean do interdigitied.kriittistä Matching tehdä commoncentroid.

Dear pratyusha:

Tiedätkö osuus epäjohdonmukaisuudesta 3 menetelmä vastaa?

1, paikka normaalisti ja reitti symmetrisesti
2, do interdigitied
3, do commoncentroid

Dear Pratyusha,
Minulla on muutama kysymys teille:
1.Why ei MOS-nukke on sama ulottuvuuden mattached laite? Kuten me kaikki tiedämme,
"tutteja käytetään tarjoamaan yhtä ympäristön aikana etsaus kaikkia hyväksyttyjä laitteita on painuvat vastaavasti" Jos minulla on nuken MOS joka ulottuvuuden eri Hyväksytty MOS on epäsuhta kasvaa?
2. Onko symmetrisesti mismatching alle commoncentroid n?
3.Does commoncentroid sama kuin crosee pari?
THKS
Yritysrekistereistä

käytännön, kaavoja ei ole suorakulmaisia kuten johtopäätöksiä.joten aktiivinen alue ei ole päättyy äkillisesti reunalla.Se yleistyy ja päällekkäisyyttä viereisen tehoaineista.joten jos emme yllä samat mitat päällekkäisyys saattaa vaihdella ja aiheuttaa ristiriidan.

crosscoupled on yhdenlaista commoncentroid järjestelyä.

Kerroin on pieni vastaavat vain paikka laitteiden lähellä toisiaan ja ylläpitää reititys symmentry.Lisätään 45 minuuttia:
kahdenlaisia vastaavat ovat olemassa.yksi volatge yhteensopivuuden ja toinen on nykyinen yhteensovitus

degrre on epäsuhta on riippuvainen kolmesta Sigma annettua arvoa valimo.vähimmäistavoitteista vastaa: offset ylittää enintään 10mV

or drain currents mismatch is less than 1%keskivaikean vastaa: offset on pienempi kuin 5mV
tai viemäriin virtaukset epäsuhta on alle 1%

or drain currents mismatch is 0.1%kriittinen vastaa: offset on pienempi kuin 1mV
tai viemäriin virtaukset epäsuhta on 0,1%

pratyusha sanoi:
Vuonna mos tutteja ulottuvuutta laitteen on oltava sama kuin vastaavaa laitetta. Kun nukke mos kaikki kolme terminaalia on kytketty virta nastat eli Vdd, GND.Voit jakaa nuken viemäriin naapureiden kanssa, jos ne on kytketty Vdd.
----------------------------------------------

Minun tapauksessani, dummys "naapurit eivät connncted on Vdd R GND.Minä paikkaa dummys hieman kaukana niistä??

Minun tapauksessani, dummys "naapurit eivät connncted on Vdd R GND.Minä paikkaa dummys hieman kaukana niistä??

----------------

Kyllä, u on käytössä yksittäisiä mos laitteen Nukke ja säilyttää samalla etäisyydellä kuin hyväksyttyjä laitteita.Aseteltuina ei jäykkiä sääntöjä.meidän on tehtävä riippuen rajoitteita.Esimerkiksi ala on tärkein este.Sitten on kompromissi välillä vastaa ja alue.Joskus vain käyttää yhtä Poly nauhat kuin etch vartijat varten mos laitteita kun ei ala minulle.muuten olen valitsee mos laitteet vähimmäispituus.jos on enemmän ala sitten olen Wil mennä tutteja yhtä ulottuvuuksia Hyväksytty yksi.
-------------
interdigitied on yksi menetelmä, jossa symmetria on vain yhteen suuntaan.
commoncentroid on symmetria kahteen suuntaan.
[/ b]

Joten minun on erillinen yhteinen viemäriin (tai lähde), jos olen lisännyt 2 nukke MOS, ja minun pitäisi käyttää poly raita.

Ja en voinut antaa nuken MOS on vähän kaukana 4 haluttu MOS?

On hienoa, et apua, thx!

Mielestäni Poly nauhat on parempi kuin jälkisäädös nukke.Jos lisäät nuken mos sinulla sitoa se tyhjentää, lähde, ja portti viemäriin ja naapurin (jälkisäädös 1), tämä lisää lastaus tämän net.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back