pesillä mallin analyysi MIC siirtojohdot

M

Maitreyee

Guest
Hei asiantuntijat,

Haluan olla täydellinen lähes staattinen analyysi suurten mikroaaltouuni integroidut piirit perustuvat toimitus sijaitsee (esim. microstrip eri muodoissa slot linjat, fin linjat eri muodossa ja coplanar riviä) Jokainen, joka on toiminut ja on oikeudenmukainen ajatus voit auttaa minua.Ymmärrän tämän quasi-static analyysi on mahdollista katsoa näitä rivejä kuten kondensaattorit perustuu suorakulmioiden aaltoputkia.menetelmiä.

Minun täytyy täydellisen analyyttinen ratkaisu näitä rivejä, jos se on joka lähdekoodia, se myös auttaa minua paljon.

Toivon, että suuri mielet keksivät jonkin verran myönteistä vastausta,
Kiitos paljon etukäteen.

En unohda paina "auttanut"-painiketta.

Sumana

Hei Maitreyee,

Seuraavassa on muutamia hyviä viite artikkeleita pyynnön aiheen ...

[1] MB Bazdar, AR Djordjevic, RF Harrington, ja TK Sarkar,
"Evaluation of quasi-static matriisi parametrit multiconductor lähetyksen
riviä käyttäen Galerkin menetelmä ", IEEE Trans. Microwave Theory Tech., tilavuusprosenttia. MTT-42, heinäkuu 1994, ss. 1223-1228.

[2] W. Heinrich, "Quazi-TEM kuvaus MMIC Coplanar Lines Sisältää Conductor-Loss Effects"
IEEE Trans.Microwave Theory Tech., Tilavuusprosenttia.MTT-41,
tammikuu 1994, ss.45-52.[3] MH.Mao, RB.Wu, CH Chen et al, "Kyselyjen coplanar waveguide avoimen pään kapasitanssi
- Teoria ja kokeilua. "IEEE Trans. Annetun MTT, v. 42,
nro 6,
June 1994, ss. 1016-1024.[4] S. Gevorgian, A. Deleniv, T. Martinsson et al, "CAD malli kuilu on coplanar waveguide,"
Int.Lehti Mikroaaltouuni ja Millim-Wave CAE, tilavuusprosenttia.6,
nro 5, pp.369-377.[5] WJGetsinfer, "End-vaikutuksia lähes TEM siirtojohdot."
IEEE Trans.on MTT, v. 41,
nro 6, huhtikuu 1993, ss.666-672.[6] N. Marcuvitz, "Waveguide käsikirja", Peter Peregrinus Ltd, 1993 pp.213-216 (osa 4-16)

Myös AWR Microwave Office (MWO) on Coplanar Transmissionline malli kirjasto,
jossa on sisäänrakennettu Coplanar Line - EM Quasi-Static-malleja ...

--- manju ---

Onko näissä asiakirjoissa on täydellinen vaiheet MIC linjat lähes staattinen analyysi (Ymmärrän pesillä mallin analyysi ei juuri näin!)?Muuten on joku on Matlab lähdekoodia näitä linjoja?Apuasi on valtava minulle.

Voiko joku lataa näitä papereita, koska minusta diffiiculty saada ne?Kiitos paljon etukäteen,

Sumana

Hei sumana,

Kyllä, seuraava artikkeli on pyydetyt tiedot
Quasi-TEM kuvaus MMIC coplanar linjat includingconductor tappioiden vaikutuksia
Heinrich, W.
Microwave Theory and Techniques, IEEE Transactions on
Volume 41, Issue 1, Jan 1993 Page (s): 45 - 52

Yhteenveto: A quasi-TEM malli MMIC coplanar rakenteet on esitetty.Osa-alueiden jaettu vastaava piiri on laskettu suljetun muodossa likiarvojen ja siten voidaan helposti osaksi CAD paketteja.Vaikutukset nonideal johtimet on sisällytetty sekä substraatti menetyksen ja rajallinen metallointiohjelmamme paksuus.Kuvaus pätee koko lähes TEM-alue, eli tyypillinen MMIC eriytyneistä alkaen kehitysyhteistyöpolitiikkaa millimetrin aallon taajuutta.Voimassaoloaikaa mallin tarkistettiin verrattuna täysi-aalto tuloksia.Virheitä on tehokas dielektrisyysvakio ja Ominaistaajuuksien impedanssi valikoima alle 5%:
lla vaimennus tyypillisiä arvoja 5-10% on todettu (enintään: 20%)--- manju ---

Hyvä Manju,

Itse en n't halua clossed muodossa lausekkeilla ja ilmaisuja, jotka sisältävät vaikutukset eri muut poikkeamat suunnitella MIC linjasiirtona geometria on partcular hakemuksen.Joten,
en aio simuloida nämä linjat hetkellä käytössä lukuisia CAD-ohjelmisto.
I personally thought only cavity model analysis goves the physical descriptions well than any other analysis though may be more accurate.

Haluan tehdä vaiheittain analysointi ja kirjoittaa kaikki matemaattiset yhtälöt prosessia erityisesti pesillä mallin analyysi slot linjat, eri kokoonpanojen coplanar aaltoputkia, eri kokoonpanojen fin linjojen jne.

Itse olen ajatellut vain pesillä mallin analyysi goves fyysisen kuvaukset hyvin kuin muut analyysi vaikka voi olla oikeita.
Ymmärrän pesillä mallin analyysi eli Quasi - staattinen analyysi on parempi ymmärtäminen alan jakelua, propagations liikennemuodoissa, ohjattu aallonpituus, tehokas Diel jatkuvasti ja impedanssi toisin sanoen antaa kuva hajonta malli linjaa.

For the analysis all these lines have to be considered as rectangular cavities with mixed diel media, mixeed boundary conditions and capacitive iris or any other model.

Joten, teoksen / source / lähdekoodia tahansa käytettävissä lähes staattinen analyysi näistä linjat.

Analyysiä varten kaikki nämä linjat on pidettävä suorakulmioiden onteloiden monialan Diel tiedotusvälineet, mixeed ääriolosuhteissa ja kapasitiivinen värikalvon tai muita mallia.Lisätty jälkeen 4 minuuttia:Hyvä manju,
Kiitos paljon vastauksesta.Jos mahdollista, voi ystävällisesti ladata ehdotti papereita koska minulla ei ole pääsyä.
Paljon kiitoksia apuanne.
Sumana

Hei Sumana,

En voi ladata tästä, koska se ei saa jakaa & myös Olen IEEE jäsen ...
Mutta lähettää minulle sähköpostia minulle lähettää kaikki paperit ...
minun email id on manjunatha_hv (at) ieee.org--- manju ---

Hei,
Kiitos tarjouksesta.
Plz toimitettava seuraavat email id: pal_srikanta (at) yahoo.co.uk.
terveisin,
sumana

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back