PIC 16F84A Crystal Dont toimii?

W

wolf12

Guest
Olen käyttänyt RC piirien ossilator kokoonpano 16f84a. Ne toimivat hyvin. Mutta nyt kun olen yrittänyt käyttää 4MHz tai 10MHz kide, se ei toimi, vaikka vilkkuva LED-ohjelman. Täytyykö minun muuttaa jotain ohjelmaa vaihdettaessa oscilator kokoonpano? (Konekielellä käytetty)

Oletko tietoinen oskillaattorin liittyvät määritykset bittiä ("sulakkeet")? Sinun täytyy vaihtaa oletuksena RC XT oskillaattori kokoonpano, jossa FOSC1 '0 '.

Oletko tietoinen oskillaattorin liittyvät määritykset bittiä ("sulakkeet")? Sinun täytyy vaihtaa oletuksena RC XT oskillaattori kokoonpano, jossa FOSC1 '0 '.
No en tiedä, et se pankki 0 tai 1? BCF FOSC1 toimii? Luin datalehti ja siinä sanotaan 2007h rekisteröidy.

if u käytät MPLAB IDE u voi asettaa config bittiä erikseen poistamalla vaihtoehto Configuration bits asetettu koodi ", asettaa oskillaattorin" HS "tyyppi .. toivottavasti se toimii

Sen kokoonpano sulake, ei kuva Rekisteröidy. Sinun täytyy asettaa se ohjelmasuunnittelu, se ei voi muuttaa ohjelmahallinnassa, jos et se kaatuu prosessorin! Voit joko asettaa sen käsin tai upottaa konfiguraatio HEX-tiedostoa, jos kokoaja voit tehdä sen. Useimmat ohjelmointi laitteisto tarkistaa, jos kokoonpano on tallennettu HEX tiedosto ja jos se pitää asettaa kokoonpano sinulle. Sillä 4MHz voit käyttää joko XT tai HS tilassa, sillä 10MHZ käyttää vain HS-tila. Ainoa ero XT ja HS tiloissa on voitto sisäinen oskillaattori on laaja päällekkäin ympärillä 4MHz jossa molemmat toimii yhtä hyvin. Brian.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back