PIC 18F4550 PICDEM FS USB Demo Board

Y

yawijaya

Guest
Hei,

Olen 2 PICDEM FS USB-demo hallituksen ja olen ottaa hankkeen tehdä USB-HID firmware hallituksen.Jotkut näyte ohjelmiston uusimman mikrosiru puitteet (V.2.5), ja myös yksi Jan Axelson (lvr.com).Monet firmware ovat väittäneet, että ne on testattu hallituksessa olen.Joten jatkoin ja koottu yksi HID-hankkeen avulla MPLAB IDE, ja ne kootaan ja rakennettu ilman virhettä.Sitten ohjelmoida. HEX tiedosto Hallitus käyttää käynnistyslataimen, ja se myös mutkattomasti.Mutta kun olen palauttaa hallituksen, minun kannettava tietokone ei tunnista sitä.Am I missing something tänne?koska olen myös yrittänyt toisen hankkeen, mutta yksikään tuntuu toimivan.Any help is appreciated!Kiitos!

Hei,

Todellakaan ole otettu USB, mutta yksi ongelma on usein raportoidaan mikrosiru sivustolla on, että tietyt kannettavat tietokoneet on vaikeuksia toimittaa riittävästi virtaa USB-portin kautta.

Tavallinen ratkaisu on sanottu käyttävän erikseen virtansa USB-keskittimen rehun hyvä voimalinja USB-laitteeseen.

Jep, se on osa ongelmaa ... there's koodaus antaa minun piti ratkaista, mutta se on parhaillaan, kun se liitetään tietokoneeseen .. kiitoksia arpa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back