PIC 18F4550 USB comm käyttäen CDC ongelmia

I

ianomaley

Guest
Helo kaikki, Olemme tällä hetkellä hanke tiedonkeruun tietokoneelle kanssa PIC 18F4550. Tiedot on lähetettävä tietokoneeseen USB-portti mutta PC on nähdä virtuaalinen comm portti. Microchip tarjoaa standardin kirjasto, CDC tehdä niin. Standard Windows-ohjain on myös käytetty. Yksinkertainen ohjelma (vain määräajoin lähettää kiinteitä tietoja PC) toimii hyvin, mutta muutamassa sekunnissa (satunnaisesti) paketteja ei enää saatu. Minä apreciate paljon, jos joku voi antaa minulle tietoa asianmukaisesta käytöstä CDC tai muita virtuaalisia comm portti sukupolven USB-PIC, että on näyte ohjelmia (ei tarjotaan Microchip), tunnettua virhettä, jne. Kiitos paljon ajastasi Ian

Hello ianomaley sijaan CDC kuljettajan Teen ohjelmointi suoraan käyttämällä USBAPI. Täytyy vain katsoa tätä säiettä. Täällä Latasin esimerkki miten sitä käytetään. http://www.edaboard.com/ftopic174099.html Olen toimii erittäin hyvin! Mitä CDC-kuljettaja. Ehkä yritä tarkistaa onko tietokone-portti on USB 2.0-porttiin. Minulla oli ongelmia USB 1.1-porttien Ystävällisin terveisin Geri

Voit kokeilla hidmaker FS Valmiiden koodia sekä mikro ja vastaanottavan PC.

Ian, aion tehdä tiedonkeruun projektin avulla PIC18F4550 myös, voinko NOE miten u rakentaa varten piiri ja miten tietokone havaitsee sen, kun usb on yhteyden Comp-porttiin? CDC on pakolliset? Olen js alkaa opetella sitä ja täysin kadonnut idea. U käyttäen wat kieltä? Do u hav mitään tietoa voi tarjota minulle? kiitos paljon jos u voi auttaa minua.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back