PIC-Based Signal Generator --- help! ^ __ ^

N

naj.cuizon

Guest
Olemme ryhmä yrittää luoda PIC-Based Signal Generator aina 1 Hz-1MHz että lähdöt sekä siniaalto ja kanttia. Tarvitsemme apua tuottamaan puhdas siniaalto tuotos. Miten voimme tuottaa puhdasta siniaaltoa päässä PIC? Tarvitsen apuanne ... kiitos.

Luodaan siniaallon tällä alueella ei ole helppo tehtävä .. Voit kuitenkin käyttää MAX038 funktiogeneraattorin (ks. kuva / tiedosto alla), asettaa S2 SIN ulostulo, korvata S1 kytkin CD4066 CMOS kytkimillä ohjataan PIC (vaihteluväli valinta), ja Hieno tunning (voit käyttää painikkeita taajuus lisäys / vähennys), vaihda VR1 ja VR3 digitaalisesti ohjattu potentiometrit määräysvalta on samalla PIC .. Lisätietoja MAX038 IC goto: http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/1257 (yrittää kysyä MAXIM ilmaiseksi näytteitä) Terveisin, IanP

käyttämällä MAX038 funktiogeneraattorin, miten voimme määrittää sen saavuttaa taajuus päätöslauselman 1 Hz? mitä piiri käytetään eri taajuus? kiitos! ^ __ ^

MAX038 on analoginen oskillaattori jatkuvasti vaihtuva taajuus (säätämällä kondensaattori tai vastus), joten sen taajuus tarkkuus on ääretön, mutta se tarkoittaa myös se hankala ohjauksen mikroprosessori. Myös taajuus tarkkuus riippuu komponenttien toleranssit, ja se ajelehtia. Voit pyytää "puhdas". En koskaan käytä sanoja "puhdas" ja "MAX038" samassa lauseessa. Pidän DDS.

Klikkaa linkkiä annoin edellä Lataa datalehti kuten AD9834, ja lukea Circuit kuvaus. Näet!

IanP, olin katsoin esimerkiksi olet antanut. Olen kuitenkin sekoittaa taajuusalueella esimerkki, joka on kirjoitettu 0,1-40MHz. Tarkoittaako se, että taajuusalue 0.1MHz-40MHz (eli 100 kHz-40 MHz) tai 0.1Hz-40MHz?

AD9850 DDS on 32-bittinen ohjaussanan, ja esimerkiksi hanke on 100 MHz kelloa, joten DDS taajuus on asetettavissa välillä 0 Hz 50 MHz (katso alhaalta) askelin noin 0,023283 Hz. Se on 100 MHz / 2 ^ 32. Huomaa: Et halua ajaa DDS suurimmalla taajuudella, koska et voi rakentaa äärettömän terävä alipäästösuodatin. Voit käyttää kelloa hitaammin 100 MHz. Se vähentää max taajuus, ja antaa sinulle pienemmän taajuus vaiheet.

Miten voimme määrittää AD9850 jos käytämme rinnakkain lastaamista PIC16F877A?

kanisteri u auttaa meitä biasoinnilla AD9850? meillä on vaikeuksia painottamiskäytäntöä se sillä vastauksissa linkki annettiin se on ladattu sarja muodossa. Olemme myös ottaa ongelmia kirjallisesti ohjelma etenkin rinnakkain lastaus. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 3 minuuttia: [/color] [/size] Myös meillä on ongelma etsivät 100MHz referenssikello koska meillä on rajoitetusti saatavissa osia. Jokainen ehdotus siitä, miten luoda oskillaattori?

Mitä tarkoitat "painotuksella"? AD9850 esite kertoo biasoinnilla kello jännite, mutta se ei kuulosta kysymykseesi. Mitä ongelmia teillä ottaa kirjallisesti ohjelmaa? (En tiedä PIC ohjelmointia, mutta muut ihmiset, jotka voivat auttaa sinun tulee tietää enemmän yksityiskohtia ongelma.) Voit käyttää mitä tahansa taajuutta kello 1 MHz 125 MHz (110 MHz jos pyörii 3,3 volttia). Muista, että vähentämällä kellotaajuus laskee Siniaalto lähtötaajuus.

howw DDS siru rekisterit voidaan ohjata mikrokontrollerin ..........

Mikro-ohjain on tarpeen, sillä se on ydin projekti. Jokainen halukas auttamaan meitä writting Program?

joka olisi suositeltavaa, käyttää enemmän tai harvemmin meidän referenssikello vuonna AD9850??? Tiedän, että matalien taajuuksien antaisi minulle tiukempi Taajuusresoluutio, mutta eivät ohjetaajuus vaikuttaa DAC? Minulla on tämä outo tunne, että käytetään enemmän ref freq antaisi minulle hienompaa DAC lähtö. Seison korjataan .. heheh .. meillä on vain tämä taajuuksia valita: 80MHz, 64MHz, 50MHz tai 24MHz. Olemme kiinnostuneita vain joiden suurin lähtötaajuus 1MHz.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back