M
Mr.Cool
Guest
Olin vain ihmetellä, jos kuka tahansa voi kohta minut verkkosivusto tai voi antaa neuvoja projektin olen tekemässä.Minulla on analoginen ohjaimella.Haluan valvonta 2 moottorit tällä ohjaimella.Minulla on moottorinohjausjärjestelmiin laitteisto tehnyt.yksinkertainen H-Bridge kiertoon.Nyt on annettava PWM signaalin siitä jalkojen H-Bridge.Haluaisin käyttää PIC 16F877 koska saan niitä vapaita ja aiheuttaa heillä on kykyä PWM-lähtö.
Oma panos tulee analogista joystickiä.Tämä on se, mitä ajattelin.Liitä Y-Axis vastus välillä Vcc ang GND.lisätä sarja vastus tämän kaavan mukaan:
Joystick Sarja Vastus = ( Vcc/.02) ja 10K - (joystick R) / 2
panos tämän analogisen signaalin 16F877 A / D-tuloliittimeen.
tehdä samoin X-Axis tuloliittimeen.
Nyt minun on ohjelmisto tehdä kanava sekoittaminen niin, että ONE ohjaimella voidaan ohjata 2 moottorit.mieluiten haluaisin tämä koodi Pic Basic tai edustajakokouksessa.
thx mistään avulla voi säätää
Mr.Cool
Oma panos tulee analogista joystickiä.Tämä on se, mitä ajattelin.Liitä Y-Axis vastus välillä Vcc ang GND.lisätä sarja vastus tämän kaavan mukaan:
Joystick Sarja Vastus = ( Vcc/.02) ja 10K - (joystick R) / 2
panos tämän analogisen signaalin 16F877 A / D-tuloliittimeen.
tehdä samoin X-Axis tuloliittimeen.
Nyt minun on ohjelmisto tehdä kanava sekoittaminen niin, että ONE ohjaimella voidaan ohjata 2 moottorit.mieluiten haluaisin tämä koodi Pic Basic tai edustajakokouksessa.
thx mistään avulla voi säätää
Mr.Cool