PIC Microchip ICD2 klooni

H

Haytham

Guest
HiFi Folk
Aion rakentaa ICD2 klooni PIC mikrosiru MC laitteita.Vain haluaisin saada vahvistuksen siitä asiantuntemuksesta, että tämä toimii Mblap IDE uusimmat versiot.

Myös, jos olisin voinut viitata ennalta testattu ja toteutettu kaavamainen se olisi hienoa.Lisäksi jos joku on erityisiä suosituksia tai palautteen olisi kiva ruokkia sitä.

Haluaisin tietää myös, jos minun olisi pitänyt olla joitakin erityisiä ohjelmistojen tai mitä ikinä.Lisäksi jos joku tietää, jos olen ostanut ICD2 debuggeri on mikrosiru, olisin enää ansioita, että minulla ei olisi, jos rakensin oman ICD2 klooni??

Kiitos teille kaikille
Haytham

Hei,
Löydät kaiken ICD2 klooni on http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=161641&highlight =

ICD2 klooni on täysin yhteensopiva MPLAB viimeisin versio.Kaivos toimii hyvin MPLAB 7,51

CD: D

Linkki sanoitte on lankana noin 40 sivua.Sen sijaan on vaikea poimia minun tarvittavat tiedot.siitä, uskon, että aihe sinänsä ei ole niin paljon liittyviä minun tarpeisiin.

Olisin kiitollinen, jos joku voisi toimittaa minulle kaavioita, info.ja suositukset koskevat erityisesti minun tarpeisiin.

Kaikissa tapauksissa, kiitos crazyduck nopeasta vastaus

information, recommendations to build the clone.

Jos olet lukenut aiheesta, niin tiedätte, kaikki
tiedot, suositukset rakentaa klooni.Se ei ole liian pitkä, voit menettää paljon enemmän aikaa etsimällä virheitä, jos se ei ole töitä, ja odottaa vastauksia kysymyksiisi.

Hi potyo
Yritin tulostaa langan voi lukea sitä.Voisitteko kuvitella, että se puoli on yli 200 sivua A4-kokoon.Se on liian vaikea poimia tietoni.siitä.Oikeasti Olisin kiitollinen, jos joku voisi auttaa minua entistä yksinkertaisemmalla tavalla kuin tämä.

Mielestäni olisi helpompi hakea Internetistä kuin hakuja 200 sivua säiettä.
Oikeasti Olisin kiitollinen, jos joku voisi auttaa.

Kiitos
Haytham

Hei,
Joten ...
Tutustu sivun 36, lataa tiedosto Olen liittää viestiini.Tämä on minun aluksella, ja se toimii erittäin hyvin!

Hi crazyduck
Thanks for the link
Näyttää siltä, että tämä piiri tukevat USB-liitäntä vain, olenko oikeassa?
Jos näin on, voisitko auttaa minua siinä on sarjaliitäntä.

Kiitos
Haytham

Haytham kirjoitti:

Hi crazyduck

Thanks for the link

Näyttää siltä, että tämä piiri tukevat USB-liitäntä vain, olenko oikeassa?

Jos näin on, voisitko auttaa minua siinä on sarjaliitäntä.Kiitos

Haytham

Haluat Serial?!?!Miksi haluat tehdä itsellesi?
Se on 20 kertaa hitaammin!Kaikessa ...Kun rakensin minun ensimmäinen USB-versio ja nähnyt, miten se toimii, olen dissasembled sarja yhdestä päästä takaisin 16F876 ja MAX232, ja heitti loput pois.

Hi Haytham,
Tietenkin minun aluksella vain tukee USB-liitäntä, mutta tämä on nopeimmin tapa debug oman ohjelmaan MPLAB.
RS232-liitäntä on liian hidas virheenjäljitykseen ja ohjelmointi.Jos sinulla on vain sarjaliitäntä tietokoneessa, olen iloinen puolestasi ....

Hei
Minulla on sekä sarja-ja USB-portit minun PC.Pelkään komponenttien availbaility kotimaassani.Joten yritän olla taaksepäin!.
Tietenkin menen ensin USB.

Kiitos
Haytham

Hi Crazyduck,

Olen tarkistanut kaavioita lähetitte sivulla 36 säiettä edellä ...
Löysin käytät siru nimeltä MG411 ... Unfortunetly En löydä sen käyttöturvallisuustiedotteen .. voisitko lähettää sen.

Terveisin,
Shohdy

Hei,
Käytä GOOGLE, tarkista DG411 ja löydät Tiedotteen!

Hi blueroomelectronics
Olisin kiitollinen, jos annoit minulle schematichs.Haluan luoda oman.
Arvostan apuasi.

Kiitos
Haytham

HiFi kansanmusiikin
Joku voisi antaa minulle kaavioita ja ICD2 kanssa sarjaportin liitäntä

Hei,
Voit löytää joku edaboard!
ftopic74753-0-asc-0.htmlVoit katsoa tästä http://sjeffroy.free.fr/Prog__PIC/ICD2/icd2.htmlCD: D

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back