PIC PIC VOIMANSIIRTO VIANMÄÄRITYS

A

Aeddon

Guest
hi guyz, minulla on ongelma välittäminen tiedonsiirto MCU 16f877a ja saavaa in MCU B 16f877a. Olen connectly Tx tappi MCU suoraan lähettimen ja myös minun vastaanotin. Kun Liitä johto MCU ja MCU B, homma toimii hienosti, mutta kun käytät minun lähetin ja vastaanotin yksikkö, ne eivät toimi. Olen laittanut johtaneet näyttää lähetyksen molemmin puolin ja vain lähettävät osoittavat työtä, mutta vastaanottava pää ei. sinulla guyz on jokin idea vianmääritys? annan TX / RX yksikkö 5VDC toimittaa oman lähetin ja vastaanotin on liitetty.

Hei, Onko vain saapumisjärjestyksessä 433MHz pari näistä lautakunnista, mutta ei ole liitetty niitä vielä - ei ole tarjota mitään todistettua apua, mutta kiinnostaisi tietää, miten mennä. Vain yksi asia voi olla apua, jos näet tätä ohjetta RS232 se mainitsee miten MAX232 sirun kääntää tiedot, joten sinun täytyy kompensoida että oman ohjelmakoodin käytettäessä että siru - niin saat tietoja suora yhteys ok , ehkä data on Käännettävän käytettäessä TX / RX levyt. Lisäksi mainitaan Sparkfun päällä että signaalit on koodattu välttämään piristymisen melua - katso 433 TX / RX saman opetusohjelman. http://www.winpicprog.co.uk/pic_tutorial7.htm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back