PIC / Vie tcp asiakas

Q

qpasatio

Guest
Hei
Olen hieman upotettu järjestelmä yhdellä Pic mikro ja yksi Vie.Haluan parantaa järjestelmää, koska minulla ei ole kiinteä IP.Järjestelmän tarkoitus on hyvin yksinkertainen.Everytime järjestelmän valtuudet ylös, sen pitäisi pystyä lähettämään vähän viestin palvelin toimittaa uuden IP-osoitteen.The Vie on Verkkopalvelin luetaan mukaan, mutta en tiedä, miten muodostetaan yhteys Internet-tcp asiakkaalle.I supposse, että minun tarvitsee tietoa pistorasiat.żHow Voinko alkaa etsiä tietoa?
Kiitos

Jos olen oikein ymmärtänyt ongelman, sinun täytyy saada IP-osoite joka kerta Vie kytketään virta.
Webissä sivu hxxp: / / ltxfaq.custhelp.com / cgi-bin / ltxfaq.cfg / php / enduser / std_adp.php? P_sid = gBkpqfDh & p_lva = & p_faqid = 1014 & p_created = 1099609860 & p_sp = cF9zcmNoPTEmcF9ncmlkc29ydD0mcF9yb3dfY250PTEzJnBfc2VhcmNoX3RleHQ9SVAmcF9zZWFyY2hfdHlwZT0zJnBfcHJvZF9sdmwxPTEwJnBfcHJvZF9sdmwyPTE2JnBfc29ydF9ieT1kZmx0JnBfcGFnZT0x & p_li =
on kirjoitettu: "Vie hyväksyy sekä dynaamisen ja staattisen IP-osoitteen. DHCP ja Auto IP ovat oletusarvoisesti käytössä."

Kun IP-osoite on määritetty 0.0.0.0, Vie saavat IP automaattisesti DHCP-palvelin jälkeen virtaa ylös.
Katso Web (esim. Google) for file: XPort_UG.pdf for details

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back