PIC16F628A

E

emergenbernz

Guest
Hei Guyz,

IM uutta PIC16F628A.Olen aina käyttää PIC16F84A mutta se näyttää vain ominaisuuksia.Käytin edustajakokouksen koodaus ohjelmaan.
Nyt haluan ohjelmoida käyttäen C-kieltä MPLAB, tai muita ohjelmistoja, jotka voivat tuottaa hex-tiedoston, koska olen käyttäen JDM ohjelmoija lastaus hex PIC-.

Please viittaavat ohjelmistoja, joita voidaan käyttää tekemään ohjelmaa käyttäen C-kieltä.

Ja myös config-asetukset PIC16F628A.terveisin,

tarvitset C-kääntäjä that.And joka on 16 series.which valitettavasti mikrosiru itse doesn't tarjota, kuten he ovat C18-kääntäjiä 18series.

Joten sinun täytyy saada kolmannen C-kääntäjä kuten Hitecc tai CCS kääntäjiä.

Nyt Hitech C omistaa Microchip ja yothe OP ladata Lite-version FREE.

Voit myös kokeilla MikroC alkaen Mikroelektronika, vapaa rajoitettu versio on saatavilla.
tai käyttää MPLAB C18, vain sinun täytyy asentaa MPLAB ensimmäinen.
Toinen ratkaisu on käyttää BASIC perustuu kääntäjät kuten MikroBASIC tai miekka kala kääntäjä.

elrayes kirjoitti:

Voit myös kokeilla MikroC alkaen Mikroelektronika, vapaa rajoitettu versio on saatavilla.

Toinen ratkaisu on käyttää BASIC perustuu kääntäjät kuten MikroBASIC tai miekka kala kääntäjä.

MVS Sarma kirjoitti:elrayes kirjoitti:

Voit käyttää MikroC, Hi Tech C-kääntäjä tai CSS-kääntäjä kirjoittaa koodit PIC 16F628A.Minulla on lähetetty joitakin linkkejä tutorials PIC-mikro-ohjaimia.Tarkista nämä linkit myös.Have a nice time!

http://iknowhowto.info

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back