PICkit 2 VPP jännite virhe ... apua: (

V

Villevissen

Guest
Hei, im käyttäen PICkit vaan ovat kohdanneet ongelmia, kun aina yritän avata PICkit 2 ohjelmisto saan viestin "PICkit 2 VPP jännite virhe". Ensin ajattelin, että se oli minun PIC että oli saanut staattinen sokki joten ostin uusia mutta im vielä saada saman viestin, on se minun ohjelmoija, että jotenkin on jaoteltava? Ja sen sama MPLAB väittää siellä olevan VPP jännite virhe: (. Olen vaihtanut USB-porttia, asentanut vista (tho i didnt asenna se johtuu ongelma), mutta joka tapauksessa im kaikki ideat toivon tosiaan ketään saatat tietää mitä tehdä :)

Käytä PICKIT2 vianmääritystyökalu ja yleismittari.

ah :) hmm dont yleismittarilla mutta vianmääritys sanoo on lyhyt tai erittäin raskas kuormitus mutta olen todella dunno whats aiheuttaa että: S im käyttäen demoboard mukana PICkit 2 ohjelmoija joten ei pitäisi olla mitään shortsit ^ ^ hmm tho kun kytken demo syödä ulkona n testata VPP sanotaan everythings sakko.

Käytätkö PICKIT2 ensimmäistä kertaa? Saan näitä ongelmia, kun nastat eivät ole kytketty oikein tai ei minkäänlaista oikosulun kahden nastat, joita käytetään ohjelmointiin! Myös Toivottavasti et näpyttely MCLR pin Vcc ohjelmoinnin aikana! Terveisin AJ

Se on toimi hienosti ennen. n Kuten sanoin aiemmin im käyttäen demo aluksella sen mukana, hmm voisi yrittää tehdä uuden :) ja MCLR tappi ei pitäisi kytkeä Vcc ^ ^

[Quote = Villevissen] ah :) hmm dont yleismittarilla mutta vianmääritys sanoo on lyhyt tai erittäin raskas kuormitus mutta olen todella dunno whats aiheuttaa että: S im käyttäen demoboard mukana PICkit 2 ohjelmoija joten ei pitäisi olla mitään shortsit ^ ^ hmm tho kun kytken demo syödä ulkona n testata VPP sanotaan everythings sakko. [/quote] DMM maksaa vajaat 0,5 dollaria / -. Jos olet opiskelija, ehkä voit käyttää sitä missä tahansa.

Ostin yhden noin US $ 2, koskaan näe yksi 50cents (US $).

[Quote = funnynypd] Ostin yhden noin US $ 2, koskaan näe yksi 50cents (US $). [/Quote] Oh, olen merkinnyt myös $ 5 / - yleensä käytämme "." jälkeen valuutan merkki "Rs.250 / -" merkitsisi noin $ 5 / - se otettiin desimaalin ja olet ehkä pitäisi 0,5 dollaria

Olen tehnyt joitakin lisäkokeita nyt tein uuden "demo board" yhdeltä niistä labboards hehe tapauksessa nyt tiedän Vpp ei ole lyhyt, mutta silti se väittää se on. yritin vetää pois Vpp mutta sitten se sanoo "Ei laite löydetty". Niin se vain heittää ohjelmoija ulos da ikkuna? oi jos niin mitä ohjelmoija olisi te suositella? :) Halua halvaksi ;)

Toimiiko se WinXP tai muulla PC / kannettava? Vaikka uteliaisuus tappaa kissan, kärsimättömyys ehkä tappaa miehen malli. me erikoiskieli heittää jokainen asia, että on ongelma. Jos PICKIT2 (oletan Microchipin) ei toimi, mitä ikinä teet saattavat käyttäytyä samalla tavalla. Vapaa-tilanne on annettava mahdollisuus oppia ja tulla ammattitaitoisen ja analyyttinen. Bill oikein totesi, on asianmukaisen testauksen työkaluja, jotta voit lähestyä loogisesti.

hmm hyvä idea :) menen alas minun kaveri ja testata sitä :) Niin ja sairas etsiä mitä MM maksaa :)

[Quote = Villevissen] hmm hyvä idea :) menen alas minun kaveri ja testata sitä :) Niin ja sairas etsiä mitä MM maksaa :) [/quote] DMM perustuvien testien voidaan tehdä laboratoriossa myös käyttäen tilat. ei että sinun täytyy kuluttaa sitä. BTW, miksi ei yritä käyttää sitä ilman liittämistä mihinkään ulkoiseen laitteeseen, onko sama viesti tulee? sitten onko USB-liitäntään antaa liian matala jännite kuin 4.5V tai 3.3V?

Olen yrittänyt olla kytkeä mitään ohjelmoija ja sitten testata sitä, toimii hyvin, mutta kun kytken Vpp sanotaan, että sen jännite virhe uudelleen. Niin ja olin alas minun kaverit huoneessa ja testata ... Sama ongelma on: (

[Quote = Villevissen] Olen yrittänyt olla kytkeä mitään ohjelmoija ja sitten testata sitä, toimii hyvin, mutta kun kytken Vpp sanotaan, että sen jännite virhe uudelleen. Niin ja olin alas minun kaverit huoneessa ja testata ... Sama ongelma on: ([/quote] Nyt ovatko nastat PICKIT2 on liitetty oikein nastat kohde. Tiedän yhden Microchip kartongin joissa kohde tapit ovat numerointi väärin painettu kohti Microchip foorumina. Älä kääntää liitin välittömästi, mutta onko todella nastat 1-6 edustavat samaa kuin kohti teidän aluksella fyysinen havainto komponentteja. Lopuksi puhua paikallista mikrosirun tukea ja tiedetään, että ne auttaisivat sinua ulos palauttaa Microchip-kieltää korkea kuriiri maksut edestakaisin kuin pää, tosin.

Yeh nastat ovat oikein, menee minne he pitäisi :) Aiotko avata lipun mikrosiruja tuki päällä :)

Todennäköisesti käytät bs250 MOSFETs ... Kinda ongelmallinen, mutta en vieläkään tiedä miksi ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back