pidä loukkauksista fyysinen kääntäjä

R

rogger123

Guest
hei,
Olen aineen syntetisointi minun RTL käyttäen DC.alkuvaiheen jälkeen kokoamaan todellisia toiminnallisia kellot Olen tehnyt incremental koota poistamalla kaikki toiminnalliset kellot ja määritellään vain yksi Kello "scan kello".Olen myös saada DC vahvistaa kaikkien pitää aika rikkoo tämän kellon.

i kirjoittaa ulos netlist ja siirtyä fyysinen kääntäjään.
tämä on, jos omat epäilykseni on keskitetty.
kun i käyttää fyysistä kääntäjään (PC) lukea minun netlist ja DEF-tiedosto (floorplan) do i myös lukea kaikki rajoitteet, jotka i sovelletaan alkuperäisessä RTL jonka luin osaksi DC (esim. kello definations jne.)
Olen vain käyttämällä physopt - joitakin vaihtoehtoja

seuraava asia on sen jälkeen hoitaisimme yhden kierroksen physopt Tarvitseeko minun poistaa kaikki suunnittelun kellot ja luodaan yksi uusi Kello "scan kello", kuten tein DC ja suorittaa physopt uudelleen?

Olen yrittänyt tehdä edellä mainittu virtaus.kun käytän physopt toisen kerran poistamalla minun toiminnallinen kellot ja määritellään uusi scan kello.PC raportit kasoista ruumaan aika rikkomuksista ja alkaa lisäämällä beffers vahvistaa näitä rikkomuksia.mutta DC se ei koskaan ilmoittanut rikkomuksista.
nämä loukkaukset seurauksena PC saattamisesta solujen tavalla, joka WÜD johtaa pidä aikaa loukkauksista PC mutta ei DC?
am i gettingsomething worng tai everythign väärin?

rgds
rogger

Kyllä sen tarvitse käyttää kaikki DC rajoituksia PC myös (ellei kirjallisesti ulos netlist as. Db-tiedoston, joka on ur origianl constraints) ....Getting pidä loukkauksista PC OK (voidaan DC cudnt löytää se becoz on virheellinen wireload malli) ...koska PC on PDEF Sijoitus tietoja se voi ennustaa ajoitus hyvin.Mutta sen paremmin vahvistaa pitämällä loukkauksista PNR, jos sen pieni ...jos sen tärkeimpien u voi asettaa PC / DC ....Myös sen parempi käyttää RTL2PG virtauksen PC sijaan käyttämällä DC ja G2PG PC .. Yksi paperi sanoo RTL on sijoitettu portit virtauksen seurauksena vähemmän ala ..... verrattuna DC ja G2PG PC ..

in ur tapauksessa ..sanoa, koska DC
didnt löytää pidä rikkomus, se olisi voinut käyttää korkeampaa ajaa FF ..kun taas vahvistamisesta tämän PC voi lisätä puskureina sijasta supistaminen on FF.joista aiheutuu enemmän ja tehoa kuin RTL2PG virtauksen ...
Last edited by eda_wiz
28. maaliskuu 2006 17:06, muokattu 1 kertaa yhteensä

hei,
kun i tehdä rtl2placed portit virtauksen pc ei ilmoita mitään pidä aika rikkomuksista.
Mutta kun ajaa koko suunnittelun kautta DC ja kirjoittaa ulos netlist ja lukea sitä kautta PC, jossa on samat rajoitukset miksi shud kpl raportti pitää loukkauksista.kun dc on jo käyttänyt FF korkean aseman poistamiseksi pitää violations.wouldn 't PC käyttää samoja scan korvattava ja rikkoo vapaata läppä flops että tasavirtalähteitä on lisätty?
joissa i olettaa sen pitäisi, ja jos näin on se shud ole ilmoittaneet loukkaukset ....
rgds
rogger

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back