Pieni mikro-mikroprosessori perusta hankkeen

A

atul.takbhate

Guest
Hei kaikki,

Etsin pieniä mikro-mikroprosessori perusta hankkeen viimeinen vuosi tutkinto.
Auttakaa minua sinulla on idea / konsepti jne.Terveisin,
Atul

Mitä sinä haluat tehdä?
joka mikro haluat käyttää /
kuva
ATMEL
perus-leima
haluaisin tietää auttaa sinua
onnea

pakitos kirjoitti:

Mitä sinä haluat tehdä?

joka mikro haluat käyttää /

TAULUKON

ATMEL

perus-leima

haluaisin tietää auttaa sinua

onnea

hi .........
im viimeisen vuoden opiskelija BE EC.im tehdä hanke-matkapuhelin määräysvallassa robotti harhailla''
Se on hanke perustuu ohjaimen.
tässä kaksi matkapuhelimet käytetään, joista toinen lähetin, 2. rx, Tx puhelu Rx.with puhelun muodostamisesta DTMF ovat tranmitted.so pieni auto kuin kauko-ohjattava auto voi ajaa ...
jos u haluavat lohkokaavio, ckt, ja koodi tee kertoa.i auttaa u ulos ...
onnea
hei
raidevirtapiiritLisätty jälkeen 4 minuuttia:hei
actually yestreday i muodostaminen minun aitaus ajaa otherwise antaa u Power Point-esitys liitteenä tämän viestin .. mutta dnt huoli Huomenna upload minun block dia, ckt dia, ja ppt .........

Tarkista tämä foorumi huominen
ja jos 2morow se ei ole mahdollista niin varmasti seuraavana päivänä 2morow eli perjantaina .........

hei

Hi TC,

Kiitos sinulle tukea.
Saisinko material edellä niin, että aion go läpi ja ymmärtää järjestelmän.Myös antaa minulle sähköpostiosoitteesi id jos voit edelleen vastata.Kiitos ja terveiset,
Atul

hi ........
tässä kiinnittämällä minun ppt ... ja u.. jotta u saada ajatusta paremmin abt hank ....
sitten jos u kiinnostunut sitten tehdä projektin ....
lohko dia, ckt dia on osoitettava ppt it self.but im ottaa joitakin muutoksia ckt bcoz aiomme liittää yhden CCTV camere on auto ... niin muutettu ckt Ø i jälkisäädös upload kun ever me complete suunnittelu ... ...
siihen asti u tutkimaan tätä
minun email id on j_sureja (at) yahoo.co.in
lisää info u ottaa yhteyttä minuun tällä id
hyvin tämä antaa minulle ur id liian ... niin että minä myös keskustella u kun koskaan tarvitaan ......
onnea
hei
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

anteeksi vahingossa olen liittänyt
minun ppt kahdesti aika
joten u plz ladata jokin ... ok .....

anteeksi virhe ......
onnea
hei

Kiitos Suraj.Terveisin,
AtulLisätty jälkeen 26 minuuttia:Hi Sureja,

Minun e-id atul.takbhate (at) gmail.comTerveisin,
Atul

Hi Sureja,

Tämä hanke on mielenkiintoinen.
Olen opiskellut kaavamainen ja lohkokaavio, joten koko järjestelmää voisin ymmärtää.ainoa mitä minä tarvitsen sinulta on, miten te liitäntä vastaanottimen (Rx-cell), jossa tämä piiri.

Kiitos ja terveiset,
Atul

Moi,

Kuin arpa ajaksi edullinen Power Point asiakirja."Matkapuhelin määräysvallassa rover.ppt"Terveisin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back