pieni quadrature hybridi 700 MHz ja 2,1 GHz

T

triple_core

Guest
Hei,

I'm doing PA suunnittelu matkapuhelimeen.

Koska 1 / 4 Lähetetty Line hybridit ovat liian suuret taajuudet enintään 2 GHz (yli 10mm pitkä kapeakaistaiseen) ja joita ei voi käyttää matkapuhelimella.Haluan siis löytää korvaavaa (paras koskee wideband 700 MHz ja 2,1 GHz, mutta kapeakaistaiseen on myös ok), jossa on paljon pienempiä.

Onko kukaan on ajatus, jota yhtiö on tällaisia tuotteita.

Kiitos!

Mielestäni sinun tulee vain SMT laitteeseen.Tarkista Murata, Toko, TDK, Kyocera, voidaan Soshin.Tällainen laite voidaan toteuttaa korkealaatuisten keraamisten korkean dielektrisyysvakio jotta minimoida ulottuvuuksia.Mutta se on toinen ongelma: valmistuksen toistettavuus riippuu tarkkuus prosessia.Jos ne ovat sopivia keraamiset ja erittäin tarkka prosessi, kuten microlitography, niillä on mahdollisuus tehdä se.

Ystävällisin terveisin,
Rf-OM

Kuten mainita koko on tärkeä kysymys.Saatat yhteyttä Narda mahdollisena lähteenä.Ne voivat olla sopiva SMT laitteeseen.

h ** p: / / w * w.nardamicrowave.com

Luulin Narda tekee hieman suurempia malleja.
Liitteenä ovat suosikkeihin.
Tietysti isompi One sisältää pienempi tappio.
SH
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Kiitoksia kaikille teille vastauksista!

Koosta hybridi on tärkein asia, koska PA on pienempi kuin 5mm, hybridi olisi ainakaan suurempi kuin PA.

Löysin siitä anaran tuotteen koon 0.25 * 0.2inch varten 1,7 GHz ja 2,0 GHz.Ehkä minä yritän tässä ensimmäisessä.

Se kuulostaa kohtuulliselta.Narda on rivi "Zingers",
joka saattaa myös osoittautua riittävän pieni.Minulla on ollut erinomainen onnea Anaren.

Hei, Azulykit,
en ole löytänyt "Zingers" on Narda, voit antaa minulle linkin?Kiitos!

Xingers ovat Anaren.
Heillä on myös Xinger II, jne.
SH

Mielestäni SH on oikea.Muistan siellä on laaja linjaa ja ne voivat olla niin pieniä.

Nykyaikainen markkinointi kaikkien näiden Cute Nimet varma voi olla vaikea löytää jotain.Esimerkiksi, minulla on vielä löydettävä turboahtimen tietokoneeseen, jossa mutta varma on nippu turbo tavaraa joka tapauksessa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back