Pipeline ADC mallintaminen Simulink

S

suhas_shiv

Guest
Hei kaikki, olen käynyt läpi joitakin papereita Putkistohankkeita ADC mallinnus Simulink. Jotkut paperit ovat käyttäneet Matlab Funktion laatikko (omilla koodi luulisin) osa-ADC ja sub-DAC. Halusin tietää, millainen toiminta voisi kuvata sellaisia lohkoja? Onko ADC / DAC korttelin helposti saatavilla Simulink tai olisin kirjoittaa toiminto / code edustamaan heitä? Jos minun täytyy kirjoittaa koodia, voisi joku antaa minulle vihjeen / idea siitä, miten edetä. Mitään vastausta on tervetullutta. Thanks. Suhas

Se on aika inhottava, koska et luultavasti halua malli vertailuryhmässä aikaero jotkut Gaussin käyrään ja vertailut on tehtävä käsin. Tämä tarkoittaa, sinun täytyy rakentaa vertailuryhmässä rutiini, joka tekee tietyt lähtö perustuu joihinkin johdotus päästökauppajärjestelmään vertailuryhmässä koodeja. Ehdotan ulostulo DAC ihanteellinen, koska mallinnus epäsuhta on reaaalllyyy aikaa vievää. Viimeinen ehdotus: yrittää kirjoittaa rutiini MEX, se säästää valtava määrä sim aikaa.

Ensin malli tietokoneellesi Pääluokista sub korttelin ... se contain...comparators....S / H...m-DAC...dig korjaus korttelin jne. ... nyt vain kirjoittaa rutiinit jokaisesta niistä .... tämä rutiini pohjimmiltaan sisältää IP-OP-suhde lohkojen (jännite-verkkotunnuksen ).... aivan kuten C-ohj .... Kun tämä on tehty te kutsutte niitä asianmukaisesti .... kai tämä tekee työtä .... Olen kerran tehnyt sen MATLAB ... ei simulaink .... näin yksinkertaisia matemaattisia tehtäviä se tehtiin .... Nyt voit antaa joitakin muuttuja offset / virhe viittauksessa / S / H tai M-DAC .... vain laittaa ne mathimatecally ..... tulette saamaan sitä .... Voin antaa sinulle yhden viittauksen ...... vaikka tämä ei liity mallintamisen Simulink ... mutta käsittelee noin kaasuputken ADC hyvässä tavalla .... voi auttaa .... Digitaalinen tekniikka parantaa tietojen tarkkuus muuntimet Un-Ku Moon; Temes, GC, Steensgaard, J.; Communications Magazine, IEEE Volume 37, Issue 10, lokakuu 1999 Page (s): 136-143 Digital Object Identifier 10.1109/35.795604 Yhteenveto: Tässä artikkelissa Tutorial yleiskatsaus joistakin aiemmin kehittänyt menetelmiä parantaa tarkkuutta ja lineaarisuus data muuntimet (analoginen-digitaali sekä digitaali-analogia) ottamalla käyttöön ylimääräisiä digitaalinen piiri, joka kalibroi, c. ... . gd onnea ... sankudey

[Quote = ICX] Mitä MEX? [/Quote] Luulen, MEX on lyhyt Matlab laajennus ja sen avulla voit laittaa C-koodi Matlab-koodin kautta kirjaston käyttöliittymän. Se pelasti minut tunnin aikana oman putkiston sim ohjelmointia. Tämä on mitä Help sanoo: Esittelyssä MEX-Files Voit soittaa oman C tai Fortran aliohjelmia MATLAB kuin ne olisivat valmiita funktioita. MATLAB omavelkaisia C ja Fortran-ohjelmia kutsutaan MEX-tiedostoja. MEX-tiedostot dynaamisesti linkitetty aliohjelmia että MATLAB tulkki voi automaattisesti ladata ja suorittaa. MEX-tiedostoja on useita sovelluksia: Suuret ennestään C-ja Fortran-ohjelmia voidaan kutsua MATLAB ilman kirjoittaa uudelleen M-tiedostoja. Pullonkaula laskentaan (yleensä-kaarta), jotka eivät juokse tarpeeksi nopeasti MATLAB voidaan recoded C tai Fortran tehokkuutta. MEX-tiedostot eivät sovi kaikkiin sovelluksiin. MATLAB on korkean tuottavuuden järjestelmä, jonka erikoisuus on poistaa aikaa vievää, matalalla ohjelmointi koottu kielet kuten Fortran tai C. Yleensä useimmat ohjelmointi pitäisi tehdä MATLAB. Älä käytä MEX laitos ellei sovellus sitä edellyttää.

Rooli osa-DAC on toimittaa vahvistuksen vaiheessa analoginen jännite taso, joka edustaa kvantittunut osa tulosignaalin näyte. Koska on piiri Alma-Bukic täytäntöönpanovaltaa sub_DAC. Toisaalta .... sub-ADC on osa niin soita johonkin bittinen ADC tai yleensä kutsutaan vertailuryhmässä .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back