Planar anenna on pellin tai PCB

C

cappuccino80

Guest
Haluan tietää, jos metallin planer antenni on painettu PCB vähennä ilman maataso, jossa ero suorituskyky on valmistettu, kuten tehokkuuden, kaistanleveys, impedanssi?joku kertoi minulle vain tehokkuus on vähentynyt, olen epäilystäkään, joka voi antaa minulle yksityiskohtaista vastausta siihen

Haluaisin tietää, sama vastaus joten jos sinulla on vastaus, ole hyvä vastaus.

Siksi en käytä maataso on mimimize määrä harkinta, kun olen saanut ja transmitt antennit ovat lähellä toisiaan.

Mutta ei groud taso vähentää voitto mielestäni.

Hei,
ja maatason sopivasti tasaisesti vuodesta Planar antennin sinua saavuttamaan enemmän Directivity ja siten saada.Tehokkuus kasvaa, mutta on myös mahdollista säätää Tuloimpedanssi säätämällä etäisyys korjaustiedoston maataso, siis tehostaa entisestään.Kaistanleveys on myös vaikutusta.
Ilman maatason olet menettää paljon energiaa taaksepäin!
terveisin

dch316:

Mitä sanoitte, ei mitään järkeä.

Kuinka monta on säätää etäisyyden maahan ja laastaria?(Tiedän vain yksi: muutos substraatin paksuus ja materiaali).

Kiitos.

costox kirjoitti:

dch316:Mitä sanoitte, ei mitään järkeä.Kuinka monta on säätää etäisyyden maahan ja laastaria?
(Tiedän vain yksi: muutos substraatin paksuus ja materiaali).Kiitos.

Planar antenni (ei päällä) ja P atch antenni ovat varsin erilaisia.On vaikea sanoa, kumpi on parempi.Yleensä p atch antenni on pienempi tehokkuus, korkea suuntautuvuutta, ja pienempi kaistanleveys.Kuitenkin paljon työtä on saatettu p atch antenneja parantaa suorituskykyä.cappuccino80 kirjoitti:

Haluan tietää, jos metallin planer antenni on painettu PCB vähennä ilman maataso, jossa ero suorituskyky on valmistettu, kuten tehokkuuden, kaistanleveys, impedanssi?
joku kertoi minulle vain tehokkuus on vähentynyt, olen epäilystäkään, joka voi antaa minulle yksityiskohtaista vastausta siihen

Hei, olen sitä mieltä, että antennin painettu PCB voi paremmin säteilyä suoriutuneet Matching ja kaistanleveyden vuoksi vähemmän energiaa rajoittuu tällä alueella, jos sitä verrataan patch-antenni, joka vain säteilee pitkin kahden säteilevän reunat.

Hei,

Että depands millaista antenni käytät.
Jos käytät PIFA eräänlainen antenni, se on maanpinnan tason alapuolelle, koska gruond kone on osa antenni.Jos käytät monopoli, se ei tarvitse mitään maataso, voit tulostaa sen PCB.
Oman matkapuhelimen antennin kokemus, on parempi sijoittaa antennia mahdollisimman korkealle edellä PCB.

Millään tavalla, miksi ei kokeilla?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back