Platform: arm (ja MMU) MPEG2 Linux Help

3

3walker

Guest
Haluan suunnitella platfrom: suorittimen käyttöä arm (ja MMU) tai muut, jotka toimivat Linux-, MPEG2-siru thransit MPEG2-TV.joka voi antaa minulle neuvoja?tai jos on tuotantoa olemassa jotta voin käyttää sitä?

jos käytän XScale saa7212 fs450, voi se toimii?

hi ...Olen nähnyt ja erinomainen sateleite DVB-vastaanotin perustuu Linux ..ei ole varsi, mutta kannattaa nähdä, 0) powerpc MPEG2 linu etsiä Dreambox

Unelma laatikko on mukava ratkaisu, mutta vaikka vaikka se perustuu IBM: n PowerPC se kaikki MPEG / Demux / SI ja kaikki jutut laitteistoon.

Jos haluat tehdä sen itse entirley ohjelmisto ilmaiseksi niin monia hankkeita noin verkosta, mutta löydät vaikea saada Linux DVB käynnissä hyvä, olen nähnyt ongelmia, vaikka nopea PC näitä halpoja demodulaattori kortteja myydään klo huutokauppasivustot.

Jos etsit suunnitella STB sitten useimmat valmistajat tuki Linux vähintään alustalla, kuten IBM: n, STM, ja uskon Connexant Zoran ja Micronas liikaa.

: R

j2356r kirjoitti:

Unelma laatikko on mukava ratkaisu, mutta vaikka vaikka se perustuu IBM: n PowerPC se kaikki MPEG / Demux / SI ja kaikki jutut laitteistoon.Jos haluat tehdä sen itse entirley ohjelmisto ilmaiseksi niin monia hankkeita noin verkosta, mutta löydät vaikea saada Linux DVB käynnissä hyvä, olen nähnyt ongelmia, vaikka nopea PC näitä halpoja demodulaattori kortteja myydään klo huutokauppasivustot.Jos etsit suunnitella STB sitten useimmat valmistajat tuki Linux vähintään alustalla, kuten IBM: n, STM, ja uskon Connexant Zoran ja Micronas liikaa.: R

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back