PLB Master-moduuli ei toimi oikein (250 pistettä!)

B

BlackOps

Guest
Hei,
board

I am using EDK 9,1 ja Ise 9.1, minun laitteisto on XUPV2P
aluksella
peripheral, with the peripheral wizard.

Olen tuotti PLB Master moduuli
reuna, että reuna-ohjattu.

memory connected to the system to the slave register of the Master module.

Nyt haluan päällikön moduuli siirtää tietoja DDR
muistia kytketty järjestelmän orja rekisteriä Master moduuli.

liitetty kuva on tilannekuvan osoite tilaa erilaisia minun EDK järjestelmään.

Tässä on, kuinka VHDL-koodin tuottamat reuna ohjatun sanoo tehdä se:

===================

- Tässä on esimerkki menettelystä ohjelmistosi sovellus aloittaa 4-byte- Kirjoitustoiminto (ainoa tiedot beat) tämän päällikön malli:- 1.
kirjoittaa 0x40 sen valvonnan rekisteriin- 2.
kirjoittaa lähdetieto osoite (paikallinen)

muuttamisesta ip2ip rekisteri- 3.
Kirjoita URL-osoite (etä)

muuttamisesta ip2bus rekisteri- - Huomaa: Tämä osoite on saatettu tavoite bussi osoiterivi- 4.
kirjoittaa 0x0004 sen pituus rekisteri- 5.
kirjoittaa voimassa byte lane arvoa, voidaan rekisteröidä- - Huom: tämä arvo on yhdenmukaistettava ip2bus osoite- 6.
kirjoittaa 0x0A että mene rekisteriin, tämä alkaa kirjoittaa toiminta

=====================

tässä on palanen minun koodi:Code:

================================================== ===================================

Xuint32 tiedot; / / muuttuja testi/ / VALMISTELU!

/ / Aseta base osoite DDR on näkyvä arvo.
Aiomme käsitellä myöhemmin.

XIo_Out32 (0xd0000000, 0xABCD1234);/ / Kirjoita toisen erottuva arvoa ensimmäisen reg (slv_reg0) on reuna.

XIo_Out32 (XPAR_VIDEO_CTRL_0_BASEADDR 0x00, 0xAABBCCDD);data = XIo_In32 (0xd0000000);

xil_printf ( "arvo DDR (ennen päällikön siirto) =:% x \ r \ n", data);data = XIo_In32 (XPAR_VIDEO_CTRL_0_BASEADDR 0x00);

xil_printf ( "arvo on slv_reg0 (ennen päällikön siirto) =:% x \ r \ n", data);/ / Komennuksella DIPLOMITYÖN!

/ / Kirjoita 0x40 tarkastusten rekisteröityä päällikön perifeerinen

XIo_Out8 (XPAR_VIDEO_CTRL_0_BASEADDR master_reg_offset 0x00, 0x40);/ / Kirjoita lähde osoite, kirjoittaa, että IP2IP rekisteröityä päällikön perifeerinen

/ / Tässä esimerkissä, otamme käyttöön slv_reg0 vuonna reuna.

XIo_Out32 (XPAR_VIDEO_CTRL_0_BASEADDR master_reg_offset 0x04, XPAR_VIDEO_CTRL_0_BASEADDR 0x00);/ / Kirjoita määräpaikan osoite, kirjoittaa, että IP2BUS rekisteröityä päällikön perifeerinen

/ / Tässä esimerkissä, we'll overwite sama Bram sijainti että asetamme aikaisemmin.

XIo_Out32 (XPAR_VIDEO_CTRL_0_BASEADDR master_reg_offset 0x08, 0xd0000000);/ / Kirjoita pituus siirron (tavuina) muuttamisesta PITUUS rekisteröityä päällikön perifeerinen

/ / Tässä esimerkissä, me haluamme vain lähettää yhden sanan (4 tavua).

XIo_Out16 (XPAR_VIDEO_CTRL_0_BASEADDR master_reg_offset 0x0C, 0x04);/ / Kirjoita arvo on byte mahdollistaa sen BE rekisteröityä päällikön perifeerinen

/ / Tässä esimerkissä olemme kirjallisesti joka 0x ??????? 0-osoite, niin me käyttää puolet on 64-bittinen PLB

XIo_Out8 (XPAR_VIDEO_CTRL_0_BASEADDR master_reg_offset 0x0E, 0xf0);/ / Kirjoita erityistä "GO"-komento osaksi GO Rekisteröidy päällikön perifeerinen

/ / GO-komento on aina 0x0A

XIo_Out8 (XPAR_VIDEO_CTRL_0_BASEADDR master_reg_offset 0x0F, 0x0A);/ / Odota, mitä tapahtuu!
DDR-osoite sisältää 0xABCD1234 olisi päälle 0xAABBCCDDdata = XIo_In32 (0xd0000000);

xil_printf ( "arvo DDR (JÄLKEEN päällikön siirto) =:% x \ r \ n", data);

================================================== =================================

hyvin ...no ainakin kaikki vastaukset tällaista suurta aikaa.insinöörejä Xilinx sanoa, että se pitäisi toimia ... ja lähetä minulle hankkeiden samat toiminnot, jotka todellisuudessa dont työtä minun kohdallani, vaikka käytän niitä "sellaisenaan" ...Vaihtoehtoinen ratkaisu on käyttää toista mukautetun IPIF käyttöliittymä.Muuten, Xilinx IPIF käyttöliittymä on myös liian hidas ...thanx anyway.

Voit ladata koko suunnittelu niin, että minulla voi olla asianmukaista tarkistaa ....Kiitos

Voi, kiitos paljon vaivannäköäsi auttaa, mutta olen kieltäytynyt käyttämästä tätä liittymää kauan sitten.se ei ole tehokasta ja nopeaa.i mieluummin mukautetun IPIF käyttöliittymä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back