Please help with my USB Flash-asema.

M

m_pourfathi

Guest
Hei kaikki,

Olen vastikään ostanut Transcend JetFlash 130 4 Gt flash-muisti.Se oli OK viime yönä, kun täytetään sen tiedot ja kopioida kaikki minun tietokone.mutta tänään en voi käyttää sitä lainkaan.Oma tietokone havaitsee, kun se on liitetty tietokoneeseen ja voin poistaa sen helposti turvallista poistaa osittain Käynnistä-valikon työkaluriviltä.
Mutta kun yritän käyttää sitä Oma tietokone se sanoo: "lisätä levy asemaan H:" ja kun yritän alustaa se sanotaan: "Ei ole olemassa asemaan H:. Aseta levy ja yritä sitten uudelleen ".Sitten yritin alustaa sen DOS.käyttäen "muoto H:" mutta se sanoo: "Lisää uusi levyn asemaan H :"!!!!Olen jopa yrittänyt käyttää "Data tohtori Recovery Pen drive" takaisin ja vielä ei ollut onnea!
Mitä minun pitäisi tehdä nyt?oletteko sitä mieltä, siinä on jotain vikaa laitteisto itse?tai ehkä se on tiedostojärjestelmä on vioittunut jotenkin.do you guys on ohjelmistojen saatavuuden flash-muistia matalan tason?

Terveisin,

m_pourfathi

Raportti msg 5 pistettä

Hei, olen myös yrittänyt vahvistaa minun USB koska aamulla mutta kaikki toimet näyttävät olevan päättyneen savu.Yritin niin monia ohjelmistoja.Aluksi se oli havaittu, mutta kaksoisnapsauttamalla viesti muodossa näkyi mutta muoto on aina onnistunut.Olen yrittänyt korjata kautta Management mahdollisuus Oma tietokone ja yhtäkkiä se näytti olevan ok jossain määrin, koska sen sijaan, 4 gb Voisin vain 2 GB ja loput 2GB aina näytti käyttää tilaa.I formated niin monta kertaa, mutta se ei ole voitu vahvistaa.ne Yritin joitakin muita ohjelmia ja levy meni täydellisesti.

Yritin HP USB LEVY VARASTOINTI FORMAT TOOL V 2.1.8 mutta näyttöön virheilmoituksen "laite media on kirjoitussuojattu", mutta en ole koskaan se on kirjoitussuojattu.
sitten olen yrittänyt alhainen muodossa apuohjelma PTDD Partition Table Doctor 3.5 Demo.aluksi se näkyy joitakin virheitä, mutta sitten valmistunut muodossa ja näytetään viestin jotain "Kaava on valmis nyt luoda osion ja muotoa" En voi löytää mitään vaihtoehtoa tämän ohjelmiston luoda osio.

Tämä on nykyinen tilanne.
Please let me know teit kiinteän ongelman.

Olen liittämällä pieni vipu-muodossa tiedoston.Kokeile sitä ja minulle, ei se toimi sinulle
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Hyvä ystävä,

Minulla oli Flash testata muutamaa päivää myöhemmin ja se oli laitteisto kysymys.He antoivat minulle uusi, ja se toimii hyvin.On laitteiston sisällä.

Raportti msg 5 pistettä

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back