PLL suunnittelu - ohjeita tarvitaan.

M

mhtplsh

Guest
Olen suunnittelussa FM-lähetin 88 ~ 108 MHz ja PLL.
Tämä hv ,5 Mhz toimia.
Käyttämällä MC145151-2.& MC 12073P yhden modulus PRESCALER.
Taulukkonäkymä of MC145151-2 liitteenä valvonnassa.
Minulla vanha IC's ystävältä.
Käyttämällä 4 MHz Crystal tapissa no.26-27 jälkeen jaa 512, jossa viitataan osoite tulo.Näin ollen viittaus freq.on 7.8125Khz.
Prescaler voidaan jakaa 64-MC 12073P.
Käyttöjännite on 5 V DC täysin vakiintunut.
Nyt olen stucked suunnitella alipäästösuodattimen suunnittelu.Aion käyttää FPC kuin sivulla 18 kuten 4.1 c.
Tämä on erittäin tärkeä osa suunnittelua.Näin ollen ohjausta tarvitaan asiassa.
Tämä on minun ensimmäinen PLL hanke.

millaisia VCO on parempi.
Ajattelen käyttää Varactor perustuu VCO.
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

17. czerwca upływa termin składania wiążących ofert na zakup akcji Dialogu. <i>Parkietowi</i> udało się nieoficjalnie potwierdzić, że zrobią to Netia i MNI. Zainteresowane może być także Hawe.

Read more...

Ennen kuin sukellat suodattimen suunnittelu, sinun tulee selvittää, miten aiot tehdä FM-modulaatio, kuten erilaiset lähestymistavat saattavat vaikuttaa sinun loop suunnitteluun.

Miksi valitsit 7,8 kHz vertailun taajuus?Saatat olla paremmin käyttämällä 500 kHz vertailukohtana taajuus.Tämä asettaa viittaus kannuksensa ulkopuolella modulaatio alue.

Dave

Haluan HV ,5 MHz toimia.Vuonna TUOTE NO osoite koodi jakaa arvot R 8, 128, 256 512 ja niin edelleen.Jos minä valita 8 jälkeen viittaus taajuus on 500kHz.
Sitten aion käyttää jakaa 64 PRESCALER.Oma vähimmäismäärä on 88 MHz.niin jaa 64 päätyä 1.375 ja sitten n laskuri tulevat paikalleen.jakamalla 1.375mhz by ,5 MHz on 2,75 luottaa.miten tämä vähimmäis laskuri on 1.
niin seuraava askel on valita asianmukainen TUOTE NO addrese jakaa.Siksi olen valinnut 512.Täällä TUOTE NO taajuus on 7,8125, 4 MHz crytal taajuus.
Nyt jaetaan 88 MHz ~ 108MHz, joiden kanssa 7,8125 määrä tulee 11264 ~ 13824.Nyt raja on 64 PRESCALER on 176 ~ 216.Tämä tarkoittaa, että jokainen määrä tulee olemaan 500kHz askel.helppo tehdä.

Sinun on oltava varovainen, joilla tällaista asiaa./ - Hetkellinen Taajuuspoikkeama, kun jakamalla vahvistettujen N, on oltava <<2Π.Muuten silmukka menee pähkinät.Olet luultavasti jaa jotain 2000 vastaamaan, että kriteerit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back