pls näyttää minulle miten

A

ahmetozay

Guest
Olen täysin uusi sähkö-ja elektroniikka, mutta erittäin halukas samaan aikaan juuri i dont know where to start.Sitten löysin tämän mahtavan paikan, ja toivon, että te kaikki auttaa minua oppimaan näitä juttuja.
Mistä aloittaa?
whick kirjat pitäisi lukea?
jonka ohjelmat opiskella kanssa (tällä hetkellä Latasin Multisim 2001)?
Thanks for your help

Art of Electronics on Horowitz & Hill on erinomainen kirja ja kattaa lähes kaiken.

Ei voi oikeastaan tehdä mitään muuta suosituksia, jos emme tiedä mitä Elektroniikan ala sinua kiinnostaa

Olen todella ja jopa dont tiedä, mitä ovat branchs elektroniikka.Mielestäni ensimmäinen minun pitäisi tietää pohjan elektroniikka sitten askel yli näistä branchs.Mistä voin ladata tämän kirjan?se löytyy verkossa?
kiitos

En usko, että löydät sen verkossa.Se on yli 1000 sivua, epäilen kukaan ei tarkistanut sitä!

On etsiä kirjastosta, jos pidät sitä sitten ostaa se olet aina viittaa siihen.

hi ahmetozay.Jos olet vakavasti oppimisen elektroniikka sitten Huomaa seuraavat asiat:

-> Sinun täytyy ostaa kirjoja!On vain niin paljon voit tutustua ilmaiseksi Internetissä, uskokaa minua, minä tiedän.Jos olet ehdottoman aloittelija, suosittelen käsittelyssä yksi niistä perus-elektroniikan tyyppi kirjoja ja nähdä miten se menee sieltä.Myöhemmin, saat muutamia oppikirjat, nämä ovat paljon yksityiskohtaisempia ja ehkä tylsä, mutta ne kattavat tavaraa sinun täytyy tietää.
-> Elvyttää sinun matematiikka.Unohda kaikki thats sanoo, sinun ei tarvitse olla hyvä matematiikassa oppia elektroniikka - et jos aiot sokeasti hyväksyvät kaiken lukea.Sinun pitäisi pystyä osoittamaan kaiken opit perustuvat kaikki yhtälö, jne. Älä muistaa kaikkea!
-> Ota se vaiheittain, aluksi hyvin perusasiat (vastuksia, Piiriteoria, jne.) ja etenemällä ylöspäin.Yritä olla masennu, vaikka tämä aine voi saada tylsää joitakin, mutta sen arvoista.
-> Päätä mitä sivuliikkeen (RF, digitaalinen, jne.), jonka haluat keskittyä, kun olet kokeillut kutakin, älä kuuntele ketään, tehdä tämä valinta itse.
-> Suosittelen käyttäen piirin simulaattorin alusta (esim. osoittamaan jännite välilevyt, jne.) sekä tekee tosielämässä kokeiden avulla metriä, jne. Minusta Micro-Cap on hyvä simulaattori, erittäin helppokäyttöinen ja melko voimakas .
-> Kysy kysymyksiä aina kun haluat.On monia muita levyt Internetissä, joissa käsitellään perus-elektroniikan ja auttavat mielellään.

AOE on hyvä kirja, mutta luultavasti ei ole tarpeeksi hyvä aloittelijalle itse (tämä ei ole ilmainen kirja eli et voi ladata sitä pois ilman sikäli kuin tiedän).

Olen varma, että voimme auttaa sinua ja muita tulevia kysymyksiä sinulla voi olla.Toivottavasti tämä auttaa sinua, onnea!

Kiitos paljon Arebee, teidän suosituksia otan ne kaikki hyvin vakavasti.Voitteko ehdottaa hyviä kirjoja aloittelijoille minulle, koska olen aivan aloittelija ja dont tietää, mikä kirja on hyvä minulle ja voisitko olla täsmällisempi sinulle suosituksia uskon, että ne ovat joitakin yleisiä suosituksia.Se on niin sääli, että olen mies, joka haluaa kuolla oppia, mutta doesnt tiedä tarkkaa saavuttamiseksi.Please Tarvitsen erityisiä suosituksia.Kiitos

Se on hyvä tapa kävellä paikalliseen kirjastoon ja käydä läpi useita kirjoja.En muista todellinen "Start-tässä"-kirja.Useimmat niistä selittää perusosat kuten vastukset jne. Boring mutta u tarvitsee tätä.
Mutta voit etsiä, kun kirjoja Elektor http://www.elektor-electronics.co.uk/ ELV.Nämä kirjat consits monia eri piirit, digitaalinen ja analoginen.Joten u voi nähdä kuinka se toimii.Piirit on selitetty.Ehkä tämä on hämmentävää ensimmäinen, mutta nyt on syytä tutkia tätä.

Hei ahmetozay.Sen minun on vaikea suositella aloittelijoille kirjaa, mutta olen samaa mieltä Crisbe, sinun pitäisi yrittää katsella ympärilleen kirjastoon.Yleisin fysiikan kirjat kattavat perustiedot sähkön, voit aloittaa siellä.Haku amazon.com tai jonkin muun online-kirjakaupasta pitäisi olla apua.
Vapaan työ-in-progress teksti, katso täältä: http://www.ibiblio.org/obp/electricCircuits/
Toivottavasti tämä auttaa.

Onnea,
Arebee

Toinen pari tärkeitä näkökohtia (mielestäni) olla tietoinen siitä, että apua, kun opetat itse elektroniikka ovat:

* Vaikka oppikirjat certaintly välttämätön osa oppimista, virheellisestä tulkinnasta tekstin voi aiheuttaa, puhumattakaan virheen itse tekstissä, aiheuttaa hämmennystä ja harmaita hiuksia.Jos mahdollista, kun oppiminen tahansa, yritä todistaa (simuloinnin, matematiikka, keskustellessaan ja asiantunteva henkilö, jne.), mitä on oppiminen.Tämä vie enemmän aikaa, mutta tulokset kokonaisuudessaan paljon aikaa tallennettu.

* Looginen intuitiivinen uteliaisuutta - hyvä on.Yleinen esimerkki - Aah, nyt näen, miten tämä toimii, niin tämä on tulos samoin.Joten mene ja yritä varify että ajattelu on oikea.

Terveisin,
sähköisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back