Pls suositella kirjan synteesiä.

T

triquent

Guest
Olen ottanut synteesi tietenkin tällä puolivuotiskaudella.Se on jatkuva aikana Verilog.Professori tässä tietysti käytä omia muistiinpanoja.Kuka tahansa voi suositella hyviä kirjoja tällä alalla?Muuten, minäkin haluan tietää, mitä taustalla minun tulee tietää oppia digitaalisen IC design.
Digital logiikan suunnittelu, Verilog / VHDL mitään muuta?
miten algoritmin?Olen kuullut paljon ihmiset oppivat algoritmia.

Mielestäni Synopsys DC työpaja on paras, mitä tarvitset.

Saat digitaalisen IC suunnittelu sinun täytyy tietää käsitteitä digitaalisen logiikka piiri ja tietokoneen arkkitehtuuri.Yhteenvetokertomuksessaan tietenkin opit eri algoritmeja, joita käytetään synteesi yksi VHDL / Verilog-koodi.Suosittelen teille tutkimus seuraavat Ebook.Jos et voi käyttää sitä missä tahansa, haluaisin tietää, lähettää sen teille:
"eBook-VHDL-A Guide to Digital Design Ja Synthesis (2003)".
On tietenkin, voit määrittää correspodence laitteiden näytteen koodi.

Lisäksi, jos haluat lisätietoja synteesi, sinun täytyy tietää Graph Theory yksityiskohtiin.Seuraavat kirja on paras voit opiskella lisää algoritmeja:
"Introduction to Algorithms (MIT Press 2nd Edition)"
Haluaisin tietää, jos et käytä sitä.Aion lähettää sen sinulle.

Terveisin,
KH

Sinun tulisi lukea Synopsys siru synteesi opiskelijan oppaan ja prehaps tehdä lab liian

Oppimisen synteesiä, paras kirja on ASIC deesign kanssa Synopsys on Himanshu bhatnagar.Se kattaa monia näkökohtia siru synteesi paitsi algorthms käyttämä työkalu.

Oppimisen digitaalinen IC suunnittelu u tarve tietää perustiedot digitaalisen logiikan suunnittelu, jotkut micropprocessors ..veirlog, vähän CMOS ja joidenkin laitteen fysiikka.
Last edited by eda_wiz
28. maaliskuu 2006 16:44, muokattu 1 kertaa yhteensä

Hei, khorram.
Voitko lähettää minulle kirja, mainitsitte.
"Introduction to Algorithms (MIT Press 2nd Edition)" "
Haluan tutkia algoritmeja.Oma sähköposti on "horzonbluz (at) hotmail.com"

horzonbluz wrote:

Hei, khorram.

Voitko lähettää minulle kirja, mainitsitte.

"Introduction to Algorithms (MIT Press 2nd Edition)" "

Haluan tutkia algoritmeja.
Oma sähköposti on "horzonbluz (at) hotmail.com"

että
ADVANCED ASIC CHIP YHTEENVETORAPORTTI
Käyttämällä SynopsysŽ Design Compiler
Physical Compiler ja PrimeTimeŽ
Second Edition

tarjoaa ua koko vaikutelmaa

Jos olet rekisteröitynyt käyttäjä Synopsys Design-Compiler, vain käymällä Solvenet sivustoni ja tutkia, mitä haluat tietää, asioita, joita et voi löytää vastauksen kirjoja.

varten synteesi kirja recommeded on "HDL-sirujen suunnittelu" Douglas SMITH,
sen erittäin hyvä kirja oppimisen Verilog ja VHDL.
se selittää eri asioita wite koodit synteesiä.

Logic Synthesis käyttäminen Synopsys
jonka Pran Kurup, Taher AbbasiPublisher: Kluwer Academic Pub (1. toukokuuta 1995)
ISBN: 0792395824

Kiitos.voit lähettää minulle yksi jäljennös tämän kirjan?
sähköpostiosoitteeni on:
trisilic (at) yahoo.com

khorram wrote:

Saat digitaalisen IC suunnittelu sinun täytyy tietää käsitteitä digitaalisen logiikka piiri ja tietokoneen arkkitehtuuri.
Yhteenvetokertomuksessaan tietenkin opit eri algoritmeja, joita käytetään synteesi yksi VHDL / Verilog-koodi.
Suosittelen teille tutkimus seuraavat Ebook.
Jos et voi käyttää sitä missä tahansa, haluaisin tietää, lähettää sen teille:

"eBook-VHDL-A Guide to Digital Design Ja Synthesis (2003)".

On tietenkin, voit määrittää correspodence laitteiden näytteen koodi.Lisäksi, jos haluat lisätietoja synteesi, sinun täytyy tietää Graph Theory yksityiskohtiin.
Seuraavat kirja on paras voit opiskella lisää algoritmeja:

"Introduction to Algorithms (MIT Press 2nd Edition)"

Haluaisin tietää, jos et käytä sitä.
Aion lähettää sen sinulle.Terveisin,

KH

Vaikutti siltä, että "Advanced siru synteesi" on suosittu.Uskon kuitenkin, DC käsikirja sopii aloittelijoille.Kiitos

Ensin oppia joitakin perusasioita synteesi, ja sitten lukemaan myyty.

Voiko joku lähettää minulle kaikki kirjat edellä mainittiin, minun email on "aida8112_cc (at) yahoo.com." Best regards.

Hei, voit aloittaa Synopsys suunnittelu kääntäjän työpaja (opiskelijan opas ja lab opas) ja sitten voit lukea Synopsys myydään dokumentteja siru synteesiä.

Hi wmbasslake

Voiko u lähetä kopio teoksen minun mail id
friends_rdk (at) yahoo.co.in

Thanks in advance

DineshLisätty jälkeen 30 minuuttia:Voiko u lähetä mitään softcopy DC liittyvät kirjan
friends_rdk (at) yahoo.co.in

Dinesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back