plz auttaa minun valita !!!!!!!!

H

hassanj83

Guest
Hei kaikki,
nimeni on hassan, toivon,
että autat minua quikly,
No, minun on esitettävä hankkeen yksi tämän graduaatiomekanismin tänä vuonna, ja älykäs niin sekava betwwen niitä.ehdotetut hankkeet ovat
1) steganography
2) embeded järjestelmän suunnittelu
3) sininen hammas teknologian ja sen sovellukset.
4) watermarking
5) MIMO Multiple Input Multiple Output
Siksi toivon, että autat minua valitsemalla valikosta ja anna minulle syy
kiitos

hassan, se on sinun päättää, mikä hanke haluat tehdä!sinulla on varmasti ajatus siitä, mikä osa elektroniikka kiinnostaa sinua eniten / tai mikä osa tiedät parhaiten siitä, että ...

Yritän tarkistaminen IEEE papereita osa antaa sinulle oikeudenmukainen idea tai käydä läpi harrastus hankkeen osa!

No Olen tällä hetkellä tekemässä MIMO tutkimus ja putosi vapaasti sähköpostitse minulle abhishekkhemka55 (at) yahoo.co.in.Mutta kysymyksiin ei voida vastata, jos et kysyä joitakin niistä.Voisin mahdollista auttaa sinua MIMO, mutta tekee hankkeen MIMO on jotain päättää.

terveisin
Abhishek

hi hassan ..

Minulla ei voi vain sanoa teille, jotka hankkeen mennä .. mutta voin ehdottaa jotain, että pidin hyödyllinen silloin, kun päätetään hanketta varten ...

a.Joka on hyvin mielenkiintoinen aihe sinusta tuntuu?
b.Minkälaista työtä olet kiinnostunut valmistumisen jälkeen, valitse hanke liittyy siihen.
c.Jos sinulla on unelma yritykset .., käy heidän sivustoaan ja niiden toiminta-alueilla ja hankkeiden ja valita projektin, joka voi auttaa sinua saamaan ne.
d.Mitkä ovat taitoja?(u hyvä)
e.Kumpi on kuuma nyt päivää omalla alueella?
f.Kumpi on hyvin yleinen?

Joten .... toivotan teille kaikkea hyvää hanketta.

Vielä yksi ehdotus ... kerran voit valita hankkeen ... ei usko, että olisi voinut tehdä jokin muu hanke, vaan yrittää tehdä valitaan yksi paras tapa ...

bye ..

Hei Hassan,

toinen 2 kohta Haluaisin lisätä, ovat: --

g-Projekti, joka antaa sinulle enemmän tietoa alalla olet kiinnostunut (Tämä antaisi sinulle oman tyytyväisyyttä, kun se toimii).

h-Hanke, että teidän olisi enemmän resursseja, työkalut ... etc, se auttaa sinua saavuttamaan tehtävänsä.toivon, että apua,

hei

Hei kaikille
kiitos erittäin paljon apua,
luulen valitsevat sulautettujen järjestelmien jälkeen kaikki.
ja execuse minun englanti kieli IAM ole kovin hyvin siinä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back