plz kertoa minulle eri CAD-työkaluja käytetään kaikissa IC vaiheissa

D

deepavs

Guest
Hei plz kertoa minulle eri CAD-työkaluja käytetään kaikissa IC vaiheissa .............. (Kuten ulkoasun käytämme magiaa, kadenssi jne.)

Sillä IC piirustus siinä mielessä u haluavat simulointivälineet??

Sinun täytyy olla tarkempi tässä kysymyksessä Do u on virtauksen analoginen / digitaalinen / sekasignaalioskilloskoopit tai Full custom / semi coustom

VLSI CAD: 1.) Tanner työkalut, 2.) Xilinx ISE, 3.) Mentor Graphics, 4.) Synopsys, 5.) CADENCE, 6.) Magia

Sillä IC piirustus siinä mielessä u haluavat simulointivälineet?? Tarvitsen cad työkaluihin alkaen design till layout ..... Haluan tietää työkaluja eri vaiheissa .... simulointi on yksi vaihe IC mallioikeuden ........ [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size]

Etsi attachemnt .. Viime sivun asiakirjan täydelliset tiedot mitoitusvirtaama ja käytettävät työkalut on annettu ..

Haluatko nähdä etupään työkaluja tai backend työkaluja?

[Size = 6] ou haluavat nähdä etupään työkaluja tai backend työkaluja? [/Size] Sekä etu ja loppupään [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 minuuttia: [/color] [/ size ] [size = 6] "Sinun täytyy olla tarkempi tässä kysymyksessä Do u on virtauksen analoginen / digitaalinen / sekasignaalioskilloskoopit tai Full custom / semi coustom" [/size] kanisteri u kertoa minulle täyden mukautetun design

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back