Pohdi Array antenni HFSS

R

Raidar

Guest
Pohdi Array antenni HFSS ympäristön mitään ideoita yksinkertainen muotoilu Kiitos paljon ystävällisistä auttaa terveisin --------- entä array antennit ja heijastin yhdistelmästä HFSS Thanks tarvitsen sitä pikaisesti

se ei ole mahdollista HFSS mutta voit simuloida 24cm * 24cm relectarray X bändi CST kanssa torvi syötteen. (käyttämällä symmetria kone)

[Quote = h_hassani] se ei ole mahdollista HFSS mutta voit simuloida 24cm * 24cm relectarray X bändi CST kanssa torvi syötteen. (Käyttämällä symmetria kone) [/quote] äänestän UI tehdä 31 * 31 reflectarray käyttäen CST kanssa symmetrinen H seinä-ja E seinä HFSS sopii ofr hankkia vain vaihe luku pitää

äänestän ui tehdä 31 * 31 reflectarray käyttäen CST kanssa symmetrinen H seinään ja E seinä HFSS sopii ofr hankkia vain vaihe Kuva osalta
Hei, Mikä on tarkoitus käyttää symmetrian tasossa ja symmetrinen H seinään, E seinä? Kiitos

[Quote = h_hassani, 632760] se ei ole mahdollista HFSS mutta voit simuloida 24cm * 24cm relectarray X bändi CST kanssa torvi syötteen. (Käyttämällä symmetria kone) [/quote] Ole tietoinen siitä, että ne jotka ajattelevat sen soveltaminen olisi mahdotonta kanssa HFSS (tai jotakin muuta työkalua) on todennäköisesti hyvin väärässä. Tällöin HFSS erottuu FSS analyysi sekä yksikön solun ja rajallinen joukko analyysi toimialueella, on luontevaa sekä sovelluksiin, taajuusalueen. Myös olla tietoinen siitä, että varmistetaan lähentyneet mesh on erittäin tärkeä, ja HFSS tämä aika hyvin automatisoidusti. CST tai ei, en tiedä (ja myöntää, että) Kuitenkin HFSS pystyy hyvin tässä hakemuksessa ja varsin tehokas HFSS12.1

Ole tietoinen siitä, että ne, jotka ajattelevat sovellus on mahdotonta HFSS (tai jotakin muuta työkalua) on todennäköisesti hyvin väärässä. Tällöin HFSS erottuu FSS analyysi sekä yksikön solun ja rajallinen joukko analyysi toimialueella, on luontevaa sekä sovelluksiin, taajuusalueen. Myös olla tietoinen siitä, että varmistetaan lähentyneet mesh on erittäin tärkeä, ja HFSS tämä aika hyvin automatisoidusti. CST tai ei, en tiedä (ja myöntää, että) Kuitenkin HFSS pystyy hyvin tässä hakemuksessa ja varsin tehokas HFSS12.1
Hei Olen suunnittelemalla reflectarray antenni perustuu FSS. Olen yrittänyt simuloida reflectarray käyttäen HFSS-IE (käytän Horn kuin heräte lähde HFSS, ja reflectrray muotoilu HFSS-IE, jossa Datalink magnetointi), mutta olen pois muistista. Onko sinulla esimerkki simulaation Reflectarray käyttäen HFSS. Jos kyllä, Voisitteko lähettää sen minulle? Se voi auttaa .... Kiitos

Vihjannut täällä, voi olla voit kokeilla hitaasti vähentää kulkea HFSS ratkaisu setup, koska parempi pass numerot tarvitsevat enemmän muistia, vähemmän ajokertojen määrä voi antaa tuloksia vähemmän tarkkuutta, mutta voit suunnilleen tietää, onko suunnittelu toimii tai ei. Jotta saat mahdollisimman tarkkoja tuloksia, korkea ajokertojen määrä tahtoa ja tämä tarvitsee työaseman 20-40GB muistia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back