Poistamisesta käytöstä UPS Auto sammumisen?

T

TOMIN333

Guest
Hei kaikki, olen WEP syntyä 500VA PC UPS joita olen yleensä käyttää minun pc. Mutta usein haluan sen ladata kännykkääni käyttäen laturi, kun verkkovirtaa ei ole saatavilla. Mutta ongelma on, kun kuormitus on hyvin pieni, UPS kytkeytyy automaattisesti pois päältä muutaman sekunnin kuluttua (vuodesta kylmäkäynnistys). Onko teillä ideoita sothat voin nipistää osia työskennellä sen ilman kuormaa. Antaisitko positiivisia kommentteja kiitos ..

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 16:19 ---------- Edellinen viesti oli klo 15:35 ----------</span></span>
Selittäkää minulle työskentelystä Tyhjäkäyntisuoja suljettiin UPS. Voinko nipistää tätä järjestelmää piiri muuttuu?

Mutta kaikki piirit idea voi olla erilainen (käytetään virranmittausyksikön), joten sitä tarvitaan kytkentäkaaviot

@ Thannara123, Kiitos kommentoida. Mutta Voisitteko selittää näyte piiri .. että liittyy main IC?

Toinen vaihtoehto on, avaa UPS (jos takuu on ohi) ja ottaa 12V tarjontaa akun navat. Nyt, liitä se 5V säädin sanoa 7805 ja liitä se lähtö mobiili lataus kohta, jossa oikea napaisuus. (Hieman muutoksia laturi piiri voidaan tarvita esimerkiksi vastus sarjaan ... millään tavalla, mielestäni tämä menetelmä on parempi niin että ei tarvitse kytkeä UPS) millään tavalla, odota Asiantuntijat vastaavat, koska tämä on vain minun mielipiteeni.

katso linkki [url = http://sound.westhost.com/project40.htm] kuormantunnistava Automaattinen [/url]

Sillä alkaa on järkevää katsoa sisälle UPS. Tärkeimmistä levy voidaan kirjoittaa mitä tapa katkaista kirottu "vihreä tila". Niin kuin teki minun Ippon 800, on tarpeen tämän purra vastus.

Hyvä Asiantuntijat, Minun piti myös sama ohje. Minun Prolink UPS, se kytkeytyy pois päältä 40 sekuntia ilman kuormitusta. Vaikka normaali hehkulamppu edes se menee pois. Olen tehnyt tätä ennen toiseen UPS. Mitä olen tehnyt, ja piiri vie näyte ulos laittaa & muutan arvoa että vastuksen. Mutta tässä Prolink UPS on kaksi näytettä ottaa siitä ulos laittaa. Elävistä & Neutral terminaalit. Joten olen tehnyt vastuksen arvon muutoksen mutta ei hyvä. Ne vastus arvot ovat 2 m Ohm kukin. Jos haluat voin lähettää kuvan myös piirilevy. Pls auttaa minua poistaa tämän ilman kuormaa katkaisun.

Se ehkä SMPS perustuu UPS. Hakkuriteholähteet eivät toimi kunnolla ilman minimikuormalla, esimerkiksi ongelmat Kierto, kela, jne. ilman minimikuorman. Joten, UPS voi sammuttaa itsensä suojellakseen itseään. Nalin74, Kuvia auttaisi. Sitten se voidaan ymmärtää paremmin.

@ Nalin74, lähetä kuvia .. se auttaa meitä ymmärtämään paremmin piirielementit puhuitte.

Se ehkä SMPS perustuu UPS. Hakkuriteholähteet eivät toimi kunnolla ilman minimikuormalla, esimerkiksi ongelmat Kierto, kela, jne. ilman minimikuorman. Joten, UPS voi sammuttaa itsensä suojellakseen itseään. Nalin74, Kuvia auttaisi. Sitten se voidaan ymmärtää paremmin.
OK, varmasti minä joitakin kuvia & post täällä. Mutta tämä UPS ei Vaihda tila. Se muuntaja tyyppiä mutta kaksi yhteyttä. En yleensä nähty T / F oli 3-yhteydet, ja 2 MOSFET n ja yksi TAP (+) akku. Millään tavalla parempi nähdä kuvia.

@ Nalin74, lähetä kuvia .. se auttaa meitä ymmärtämään paremmin piirielementit puhuitte.
Tässä on kuvia. Yhdessä Olen osoitti ulos laittaa liitännät & siitä saada näyte kaksi vastukset. A & B Nämä molemmat arvot ovat noin 1,2 M Ohm yhden ulos laittaa. Olen katkaissut polun & kokeiltu eri arvoja, mutta mikään niistä ei voi pitää ulos laittaa. Sisällä 2 sek UPS sammuu ja punainen LED äänimerkin kanssa tulossa. Mielestäni tämä on kohta ilman kuormaa näytteenottoa. Mutta on toinen TAP päässä ulos laittaa. Olen näkyi muun valokuvan. Tämä on Ferrite T / F & saada joitakin osa jännitteen & tehdä jotain. Katso X kohtaan. Mielestäni on ylikuormavaaka voidaan. Koska tämä UPS on tehtävä molemmat Normaali & UPS tilat ylikuormitussuoja.

Miksi joku ei vastannut tähän? Mutta mitään miten otin yhteyttä paikalliseen huoltoliikkeeseen ja korjata ongelman.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back