PORT32.DLL kuinka käyttää sitä VB6.0

H

hbaocr

Guest
Auttakaa minua, miten käyttää "port32.dll" in VB6
lähetä minulle port32.dll tiedosto tai linkki siitä, että voin ladata sen Internetiä minun tietokone
Ja en tiedä, kuinka moni toimii tukivat port32.dll
Ja miten julistaa nämä funnction vuonna VB 6 Jos et ole mielessä, voit lähettää minulle esimerkki siitä (kuten V-moduuli tiedosto (*. bas) .. jne. ..)
Enkä tiedä, miten käyttää näitä toimintoja Port32.dll.Ja käyttö on.
plase auttaa minua

Kiitos huomiota minun aihe

Zalewani spamem, wśród którego znajduje się korespondencja biznesowa, często nie potrafimy odróżnić fałszywki od realnej korespondencji. Zagrożenia cechują się często kilkoma elementami.

Read more...

HiFi ..

En ole varma, mitä tarkoitusta varten ur käyttäen port32.dll ....Kai se on pääsy paralle satamaan ...Minulla on yksi Port.dll kirjoittanut ja koonnut minua ..on vain kaksi tehtävää ..kirjoittaa tavun on rinnakkaisporttiin (mä () in C) ja lue tavu (INP () in C )....

Minulla on myös esimerkki koodi miten käyttää sitä ..
Toivottavasti tämä auttaa sinua ....
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

esimerkki on VB6 vain ..ei C. ...Tarkista zip-tiedosto ..u löytävät miten käyttää sitä VB6 ....

Onko mahdollista tai miten vai ei vai pitäisikö sitä välttää täytäntöönpanon keskeytystä tai keskeyttää?

Voinko käyttää tätä havaita pin 10 LPT1?Lisätään 38 sekuntia:löytyy myös tämän:

http://www.devx.com/vb2themax/Tip/18958

Käytän WINXP SP2 joten port.dll tiedostoa ei voi suorittaa WinXP.Etsin Internetissä ja huomaa että Port32.dll voidaan käyttää WinXP. Auta minua, lähetä minulle port32.dll
kiitos paljon
hbaocr (at) yahoo.com

Tämän shoud auttaa sinua ymmärtämään toimintaperiaate on ote kirjan rinnakkaisporttiin valmis.

jos u tarvitse Moe tiedot minuun yhteyttä

hurraa

kiittää ultrabrains niin paljon!Mutta käytin inpout32.dll, on vain kaksi tehtävää sen!Ja en tiedä sitä voidaan työskennellä ECP tai EPP tilassa LPT-portti tai ei!
Tässä tilassa en voi inport ja vienti 8 Bit rinnakkain tulee PIN2 -> pin9 (D0-D7 ja LPT), käyttää tätä tilaa otan vähän Dir (viides vähän valvontaa rekisteri) valvonnassa rekisteriä, voin käyttää 8 Bit (PIN2-> pin9) tuoda minulle rinnakkain 8 Bit!
ex: outport32 (890,32) "asettaa vähän dir valvonta rekisteriin = 1
= Inport32 (888) käyttävät 8bit samanaikaisesti tietoja ja esittää tiedot osaksi tietokoneeni kautta LPT-portti
kiitos paljon

Täältä lisää esimerkkejä siitä, miten sitä voidaan käyttää

se voi tehdä kaikki.

Parallel Port Complete
Jan Axelson

julkaisee
Lakeview Research
2209 matkailuauton St.
Madison, WI 53704
Puhelin: 608-241-5824
Fax: 608-241-5848
Email: jaxelson (at) lvr.com
WWW: http://www.lvr.com

Tämä tiedosto kuvaa ohjelman sisältöä levyn mukana kirjan Parallel Port Täydellinen.On olemassa kaksi versiota tiedostosta: Readme.rtf on RTF-muodossa, ja readme.txt on tavallinen ASCII-tekstiä.Ne sisältävät samat tiedot.

Tietoja Disk

Levyllä on neljä hakemistot:
\ DLL sisältää DLL lisätä lisätä Inp ja Out rutiinit suoraan satamaan pääsyä Visual Basic.
\ VB3 sisältää Visual Basic 3 (VB3) versiot hankkeiden Kirjassa esitellään.
\ VB4 sisältää Visual Basic 4 (VB4) versiot hankkeiden Kirjassa esitellään.Näiden hankkeiden ladata ja suorittaa alle 16-bittinen ja 32-bittinen Visual Basic-4.
\ Basic52 sisältää ohjelman koodi reuna piirien luvun 13: sta 15.
Seuraavissa kappaleissa kuvataan sisällön kunkin hakemiston ja miten niitä käytetään.

Käyttösäännöt

Kaikki tiedostoja levylle on tarkoitettu oman käytön.Voit käyttää mitä tahansa tai kaikkia osia tiedostot ohjelmat ja levittää näitä ohjelmia ilman rojaltien maksua, jos hyväksyt seuraava kommentti:
Tiedot, tietokoneohjelmat, asiakirjoja ja muuta aineistoa tälle levylle tarjotaan "sellaisenaan" ilman minkäänlaista takuuta, ilmaistua tai hiljaista, mukaan lukien rajoituksetta mitään takuuta koskevia oikeellisuudesta, riittävyydestä tai täydellisyydestä materiaalin tai tulosten saatu käyttämällä materiaalia.Kumpikaan kustantaja tai kirjoittaja on vastuussa kaikista vaateista johtuvista virheistä, puutteista tai muista epätarkkuuksia materiaalia tälle levylle.Missään tapauksessa kustantaja tai kirjoittaja on vastuussa suorista, epäsuorista, erityisistä, satunnaisista tai välillisistä vahingoista, jotka liittyvät tai johtuvat, rakentaminen, tai muu käyttö materiaalien contained herein.

Kysymyksiä ongelmia, tai ehdotukset

Jos sinulla on kysyttävää, ongelmia tai ehdotuksia, jotka koskevat tiedostoja levylle tai materiaalia kirjaa, parhaiten minut tavoittaa sähköpostitse osoitteesta jaxelson (at) lvr.com.

Kopioimalla tiedostot

Nopeammin ja helpommin, voit kopioida tiedostoja levykkeelle kiintolevylle.Yksinkertaisin tapa tehdä tämä on kopioida koko levyn, myös alihakemistot, mahdollisesti alihakemistoon (kansio) kiintolevyn.

Windows 3.1 esimerkki

Voit kopioida sisällön levylle aseman hakemistoon \ PPC aseman C:
1.Tiedostonhallinta, kaksoisklikkaa avata sekä kovalevy C ja levykeasema A.
2.Voit luoda hakemiston \ PPC C-aseman, valitse C: \ ikkunan, sitten Tiedosto-valikosta Luo hakemisto, ja kirjoita ppc.
3.Asema-ikkunassa, valitse: \ ja käyttää hiirellä vetämällä sisältö Aja A \ PPC hakemistoon asemaan C.

Windows 95 Esimerkiksi

Voit kopioida sisällön levylle aseman hakemistoon \ PPC aseman C:
1.Napsauta Oma tietokone ja valitse Avaa kovalevy C ja levykeasema A.
2.Voit luoda hakemiston \ PPC C-aseman, valitse Tiedosto-valikosta Uusi kansio ja kirjoita ppc.
3.Asemaan, valitse Muokkaa, valitse Kaikki ja käyttää hiirellä vetämällä sisältö Aja A \ PPC-kansio C-aseman

Tietoja DLLs

\ DLL hakemistossa on kolme alihakemistot.Jokainen sisältää DLL, joka lisää mahdollisuuksia tehdä sataman I / O Visual Basic-ohjelmia.Joiden käyttö riippuu ohjelman kykyjä ja vaatimuksiin.

Varten VB3 ja 16-bittinen VB4 ohjelmat:

\ inpout16 sisältää tiedostoja, jotka liittyvät inpout16.dll, joka sisältää Inp ja Out for satamaan pääsyä VB3 ohjelmiin ja 16-bittinen VB4 ohjelmia.
inpout16.dll on DLL.
inpoutv3.bas on ilmoitukset Inp ja ulos.
inpout16.txt selittää miten käyttää DLL.
inpout16.bas on lähdekoodi DLL, joka on luotu PowerBasic n DLL-kääntäjä.

32-bittinen VB4 ohjelmat:

\ inpout32 sisältää tiedostoja, jotka liittyvät inpout32.dll, joka sisältää Inp ja Out for satamaan pääsy 32-bittinen VB4 ohjelmia.
inpout32.dll on DLL.
inpout32.bas on ilmoitukset Inp ja ulos.
inpoutv4.bas on ilmoitukset Inp ja ulos sekä inpout16 ja inpout32.Käytä tätä, kun haluat käyttää jotakin tiedoston 32-bittinen ja 16-bittinen VB4 ohjelmia.
inpout32.txt selittää miten käyttää DLL.
inpout32.bas on lähdekoodi DLL, joka on luotu Borlandin Delphi 2.0 Object Pascal compiler.

Toinen vaihtoehto VB3 ja 16-bittinen VB4 ohjelmat:

\ vbasm sisältää tiedostoja, jotka liittyvät vbasm.dll, joka sisältää rutiinit sataman I / O (VbInp, VbOut) sekä ohjelmiston keskeyttää (Call VbInterrupt), ja direct memory access (VbPoke, VbPeek).Vbasm on tarkoitettu käytettäväksi vain 16-bittisiä ohjelmia.Koska erot Windows 3.1 ja Win 32, ei ole vastaavaa 32-bittisiä ohjelmia.
vbasm.dll on DLL.
vbasm.txt on ilmoitusten rutiineja vbasm.dll.
vbasm.wri selittää miten käyttää DLL.

Projekteista

Kukin alihakemistoon \ VB3 ja \ VB4 sisältää projektiin, jonka voi ladata osaksi Visual Basic-ohjelmointi-ympäristössä.Sieltä voi suorittaa ohjelmia, muokata niitä, luoda. Exe-tiedostoja, tai käyttää koodia haluamallasi tavalla.
Kukin hanke alun perin luotu VB3.VB4 hankkeet ovat samanlaiset, lukuun ottamatta nämä erot:
He käyttävät inpoutv4.bas sijasta inpoutv3.bas.
API-ilmoitukset lpttempl.bas ehdollisen laatimista, jotta 16-bittinen tai 32-bittinen API-kutsut.
Hankkeen tiedostot ovat. Vbp muodossa eikä. MAK-muodossa.
Muista tiedostojen muutokset tehdään automaattisesti, kun VB3 projekti on tallennettu VB4.

Project Files

Kunkin hankkeen. MAK (VB3) tai. Vbp (VB4) tiedostossa olevia tiedostoja käytetään hankkeen.Hankkeen alihakemisto sisältää hankkeen käynnistyksen muodossa ja muita tiedostoja ainutlaatuinen, että hanke.Kunkin hankkeen myös käyttää viisi tiedostot \ lpttempl alihakemisto.
Esimerkiksi, nämä tiedostot luetellaan outexpnd hankkeen. MAK-tiedosto:
OUTEXPND.FRM
.. \ LPTTEMPL \ LPTUTIL.BAS
.. \ LPTTEMPL \ INPOUTV3.BAS
.. \ LPTTEMPL \ LPTTEMPL.BAS
.. \ LPTTEMPL \ NEWPORT.FRM
.. \ LPTTEMPL \ PORTSEL.FRM
Tämä tiedosto erittely:
.. \ LPTTEMPL \ LPTUTIL.BAS
tarkoittaa, että. MAK tai. vbp tiedosto odottaa löytävänsä \ lpttempl alihakemisto samalla tasolla hakemistopuun kuin hankkeen alihakemisto.
Jos lataat hankkeiden levykkeeltä, tai jos kopioit levykkeelle kiintolevylle kuten edellä on kuvattu, kaikki projektin tiedostot on odotettavissa paikoissa.Jos tiedosto sijaitsee eri paikassa kuin määritelty. MAK tai. Vbp tiedoston, voit käyttää Lisää tiedosto ladata tiedoston.Käytä Save Project tallentaa uusia tiedosto paikkakunnalla. MAK tai. Vbp tiedosto.Toinen vaihtoehto on käyttää tekstieditoria muuttaa tiedoston paikoissa. MAK tai. Vbp tiedoston.

Käyttämällä inpout DLL

Kussakin hankkeessa, toteaa lausumat inpoutv3.bas tai inpoutv4.bas nimetä yksi tai useampi DLL-kirjastot, jotka sisältävät rutiinit kutsuu ohjelmaa.
VB3 hankkeet käyttö inpoutv3.bas, joka ilmoittaa Inp ja ulos inpout16.dll (in \ dll \ inpout16 alihakemistoon).VB4 hankkeet käyttö inpoutv4.bas, joka sisältää ilmoitukset Inp ja ulos sekä inpout16.dll ja inpout32.dll (in \ dll \ inpout32 alihakemistoon).
Käyttää inpout16.dll ja inpout32.dll, kopioi ne johonkin näistä paikoista:
Windows-hakemistoon (yleensä \ Windows)
Windows-järjestelmän hakemistoon (tavallisesti \ Windows \ System)
Sovelluksen working directory.(Visual Basic-ohjelmointi-ympäristössä, tämä on Visual Basic-hakemistoon.)
Tai, jos haluat tallentaa DLL eri hakemistoon, lisää polku tiedostonimi kunkin ilmoituksen.
Kukin DLL's. Txt-tiedosto on myös käyttöohjeet DLL.

Projektihakemistot

Kukin hanke vastaa hakemuksen Kirjassa esitellään.Jokaisella projektilla on omat alihakemistoon \ VB3 ja \ VB4.

VB3

Kaikki VB3 hankkeet käyttää myös seuraavat tiedostot \ VB3 \ lpttempl \:
inpoutv3.bas, ilmoitukset Inp ja ulos.
lpttempl.bas, yleiskäyttöinen rutiinit käyttää kaikki käynnistyksen muotoja.
lptutil.bas, yleiskäyttöinen rinnakkain-portti rutiinit.
newport.frm, lisätään uusi portti.
portsel.frm, valitse ja testata satamissa.

VB4

Kaikki VB4 hankkeet käyttää myös seuraavat tiedostot \ VB4 \ lpttempl \:
inpoutv4.bas, ilmoitukset Inp ja ulos.
lpttempl.bas, yleiskäyttöinen rutiinit käyttää kaikki käynnistyksen muotoja.
lptutil.bas, yleiskäyttöinen rinnakkain-portti rutiinit.
newport.frm, lisätään uusi portti.
portsel.frm, valitse ja testata satamissa.

Hankkeen Hakemistot aakkosjärjestyksessä

\ Adc0809, lue analogia-digitaali, luku 8
\ cnbnegot, yhteensopivuus, välipala, ja tavu-tilassa siirron kanssa neuvotteluja, luku 13
\ compbyte, yhteensopivuus ja tavu-tilan siirtoa, osa 13
\ compnibb, yhteensopivuus-ja välipala-tilan siirtoa, osa 13
\ DS1620, linkki DS1620 lämpötila-siru (synkronoitu sarjaliitäntä), luku 9
\ ECP, ECP-mode siirto, luku 15
\ PPE, PPE-tilan siirtoa, osa 14
\ inpexpnd, input laajentaminen, luku 8
\ latch8s, 8 lukittuna tuloa, käyttäen Tila bittiä, luku 8
\ latch8sc, 8 lukittuna ohjelmalähteitä, asema ja valvonta bittiä, luku 8
\ lpttempl, yleiskäyttöinen malli rinnakkain-portti ohjelmia, luku 4
\ lpttest, vaihtaa ja tarkastella rinnakkain-portti bittiä, luku 5
\ outexpnd, tuotannon lisääminen, luku 7
\ pcpcnibb, PC-PC napostella-tilan siirtoa, osa 16
\ polff, vastanneista tuloa, luku 10
\ timeoday, käynnistää tapahtumia kellonaika, luku 10
\ timrctrl, käynnistävät säännölliset tapahtumat, luku 10
\ Xpoint, ohjaus Crosspoint kytkin, luku 7

Hankkeen Hakemistot Järjestäjä luvun numero

\ lpttempl, yleiskäyttöinen malli rinnakkain-portti ohjelmia, luku 4
\ lpttest, vaihtaa ja tarkastella rinnakkain-portti bittiä, luku 5
\ outexpnd, tuotannon lisääminen, luku 7
\ Xpoint, ohjaus Crosspoint kytkin, luku 7
\ Adc0809, lue analogia-digitaali, luku 8
\ inpexpnd, input laajentaminen, luku 8
\ latch8s, 8 lukittuna tuloa, käyttäen Tila bittiä, luku 8
\ latch8sc, 8 lukittuna ohjelmalähteitä, asema ja valvonta bittiä, luku 8
\ DS1620, linkki DS1620 lämpötila-siru (synkronoitu sarjaliitäntä), luku 9
\ polff, vastanneista tuloa, luku 10
\ timeoday, käynnistää tapahtumia kellonaika, luku 10
\ timrctrl, käynnistävät säännölliset tapahtumat, luku 10
\ cnbnegot, yhteensopivuus, välipala, ja tavu-tilassa siirron kanssa neuvotteluja, luku 13
\ compbyte, yhteensopivuus ja tavu-tilan siirtoa, osa 13
\ compnibb, yhteensopivuus-ja välipala-tilan siirtoa, osa 13
\ PPE, PPE-tilan siirtoa, osa 14
\ ECP, ECP-mode siirto, luku 15
\ pcpcnibb, PC-PC napostella-tilan siirtoa, osa 16

Tietoa Basic-52-ohjelmia

\ Basic52 hakemisto sisältää ohjelman koodi reuna piirien hankkeisiin luvun 13: sta 15.Nämä ohjelmat on kirjoitettu 8052-Basic mikrokontrollerin's Basic-52 tulkkia käyttäen piiri lisäyksen B kirjan.
Ohjelmat on tarkoitettu hyvin perus osoitus PC-to-syrjäisten siirtoja käyttämällä eri liikennemuotoja.Oheislaitteet ovat ainutlaatuisia, ja suurin osa ei käytä 8052-Basic mikrokontrolleri.Voit kuitenkin käyttää käsitteitä näiden ohjelmien perustana muiden reuna piirejä.
Syntaksi Basic-52 kielellä on samanlainen monessa suhteessa muihin Basics.Yksi kirjakieleen Hakusanalla käytetyt ohjelmat on XBY, käytetään lukemiseen ja kirjoittamiseen ulkoiseen muistiin.
Tämä lausuma kirjoittaa tavu AAH (& HAA Visual Basic) on FC00h ulkoiseen muistiin:
XBY (0FC00H) = 0AAH
Tämä lausuma tallentaa tavu on FC02h ulkoiseen muistiin muuttuja:
= XBY (0FC02H)

Basic-52-ohjelmat

Nämä ovat tiedostot \ Basic52 hakemistoon:
B52cbyt.bas, yhteensopivuus ja tavu-tilan siirtoa, osa 13
B52cnbn.bas, yhteensopivuus, välipala, ja tavu-tilassa siirron kanssa neuvotteluja, luku 13
B52cnib.bas, yhteensopivuus-ja välipala-tilan siirtoa, osa 13
B52ecp.bas, ECP-mode siirto, luku 15
B52epp.bas, PPE-tilan siirtoa, osa 14

kanisteri u lennättää we luku 9,10, 11,12,13,14,15,16
kiittää u erittäin hyvin
hbaocr (at) yahoo.com

auta minua!
Joiden väliset erot ECP-ja EPP-tila
ja miten voin määrittää nämä tilat!Miten voin käyttää!
Olen lukenut Parallel Port complette!Mutta en tiedä, miten voimme havaita tilassa LPT, joka meidän PC tukee!ja rekisterin osoite ECP-tila!Ja miten voin syöttää tietoja tietokoneeseen tässä tilassa ECP

saple ohjelma miten tunnistavat mikä portti on kuuluu th inpout32 SIP-kansio i aiemmin lähetetty.

on pricisely sisältyy lptest kansioon, vain ajaa sitä vb4.0 tai myöhempiin versioihin, ja se tunnistaa automaattisesti, onko ECP / EPP / spp.

Jos tarvitset apua, kerro minulle.

ja jos tämä heleped Saanen myös tietää.

hurraa

kiittää ultrabrains (*_*)
Olen lukenut osa Rinnakkaisportti complette (luvun 1-8) Mutta en ymmärrä kunnolla!Nyt minun on täynnä tämän kirjan, jotta tietää enemmän rinnakkaisportti!Jos sinulla ei ole mielessä, lähetä minulle, että kirja tai chapter9 16 tämän kirjan
kiitos paljon
hbaocr (at) yahoo.comLisätään 18 minuuttia:mukaan monet suuntaan, käyttää ECP-tila minun pitäisi asettaa bit5 valvonnan rekisteröidy suuri!
Yritän tehdä seuraava suuntaan monta kertaa, mutta en ole onnistunut asettamaan I / O-tiedot kaksisuuntaista tietoja!Kerro minulle lisää siitä

Hei!
Auttakaa minua ratkaista minun arvoitus:
On ECP-tila on LPT1, ECP: n tuomio on "Base osoite 402H"!Tel minulle, miksi: kun kirjoitan yksi arvo = 34H
osaksi s. tätä toimintoa: Out Ecr_add, ja H35
ja kun saan sen FIFO tehtävittäin Inp Ecr_add arvo, että toiminta on saanut & 35H!Miksi meillä on, että tulos.(yksi osa yhteen esimerkiksi chapter4 Page 72 rinnakkaisportti rinnakkain complette kirjan nimet testPortECP)
Onko bit0 ja bit1 automaticly päivityksen yhteydessä FIFO tyhjä, täysi, tai joilla on tietoja FIFO!Se ei ole riippuvainen tiedoista, jotka me toteutamme että rekisteriinLisätään 5 tuntia 49 minuuttia:tässä on, että koodi
Tehtävä TestForEcp% (TestAddress%)
Testaa esiintyminen ECP.
"Jos ECP on hyödytön ja FIFO tyhjä
"ja ECP: n tuomio (at Base address 402 h),
"bit 1 (FIFO koko) = 0, ja vähän 0 (FIFO tyhjä) = 1.
"Ensimmäinen testi on nähdä, jos nämä bittiä eroavat
"vastaava bittien valvonta satamassa (at Base address 2)."Jos näin on, lisää testi on kirjoittaa 34H on s.,"lue takaisin.
Bit 1 on lukea / kirjoittaa, ja vähän 0 vain lukea."Jos arvo lukenut on 35H, satama on ECP.

En ymmärrä tässä vaiheessa edellä!Miksi meillä on, että tulos!Kun kirjoittaa s. 34H mutta kun luemme sen arvo on 35H "
Selittäkää se minulle
Tässä on koodi "rinnakkaisportti complette" at chapter4 Page 72
Dim EcrBit0%
Dim EcrBit1%
Dim ControlBit0%
Dim ControlBit1%
Dim ControlPortData%
Dim TestEcrAddress%
Dim OriginalEcrData%
TestForEcp = False
EcrAddress = TestAddress & H402

"Lue s. bitit 0 ja 1 ja Control Port vähän 1.
EcrData = Inp (EcrAddress)
EcrBit0 = BitRead (EcrData, 0)
EcrBit1 = BitRead (EcrData, 1)
ControlPortData = ControlPortRead (TestAddress)
ControlBit1 = BitRead (ControlPortData, 1)
Jos EcrBit0 = 1 ja EcrBit1 = 0 Then
"Vertaa valvonta vähän 1 s. bit 1.
"Vaihda valvonta vähän tarvittaessa
"olla varma kaksi rekisterit ovat erilaisia.
Jos ControlBit1 = 0 Then
ControlPortWrite TestAddress, ja HF
ControlPortData = ControlPortRead (TestAddress)
ControlBit1 = BitRead (ControlPortData, 1)
End if
Jos EcrBit1 <> ControlBit1 sitten
OriginalEcrData = EcrData
Out EcrAddress, ja H34
EcrData = Inp (EcrAddress)
Jos EcrData = & H35 Then
TestForEcp = True
End if
Palauta s. sen alkuperäiseen arvoon.
Ulos EcrAddress, OriginalEcrData
End if
End if