Positiivinen rinnakkain palautetta oskillaattori

B

brandon30x

Guest
Minulla on suunniteltu ja rakennettu oskillaattorin avulla positiivista samanaikaisesti palautteen avulla microstrip rengas resonaattori.Olen suunnitellut palautteen ja vahvistin piirejä erikseen.Vahvistin ehdollisena vakaa värähtelytaajuus.Kun virta on sovellettu heilahdukset eivät käynnisty.Kuitenkin kun kosketan microstrip piirin värähtely ei käynnisty.

Haluan tietää, jos oskillaattorit rinnakkais positiivista palautetta tyyppi vaatia vahvistimen jakso on epävakaa.Olen lukenut "Microwave Transistor Amplifiers, Analysis and Design" González ja ole löytänyt vastausta tähän kysymykseen.Mielestäni mielestäni vahvistin voidaan ehdoitta vakaa ja heilahtelut pitäisi vielä hankkia, koska melu on täydennetty ja suodatetaan läpi palautetta verkkoon.

Neuvoja olisi arvostettu.
-Brandon

Olen rakentanut palautetta tyyppiä mutta koaksiaali resonaattori.Aktiivisen laitteen ei tarvitse olla vakaa, mutta sinun täytyy yli avoimen piirin vahvistus (3 dB tai vähän enemmän) nolla vaiheessa saada värähtely alkoi.Onko värähtely alkaa sormi, ja sitten virtalähdettä?Oletan yor on kytkimen on 50 ohmia jotenkin (kautta Small Cap).Onko se käynnistää lataamatta?Irrota se ja käyttää loop anturi (valmistettu Coax) yläpuolelle resonaattori otoksen signaalin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back