Power raportoitu Magma on liian korkea

C

chetanbs

Guest
Hei,

Ytimen Power ilmoittamat Magma varten malli on noin 1.1W.Onko mitään keinoa, joilla voin muuttaa tehoarvo sanoa noin 0.6W?Olen lukenut jostain, että tämä on mahdollista.Please let me know ....

Thanks in advance,
Chetan

Olen liittynyt edaboard.com äskettäin

te voitte seuraava komento mainittu kovaa koodattuja tehoarvo.

luettelo solu Power <design_name> <power_val_in_watts>-tyypin core_cells-asteikko

ja makron voit seuraava komento

luettelo solu Power <design_name> <power_val_in_watts>-down_model <lib_model>Terveisin,
Vikram

Tervetuloa edaboard!

Kiitos paljon vastauksesta!

jälkeen hieman ajattelua, sai nämä komennot eivät vain analyysin ja sen jälkeen supistaa valtuudet tarvittaessa.jotain "mitä-jos"-analyysin luonne!

ei vaihto määriteltyä toimintaa koskevien tietojen ja kellot liian pessimistinen tässä asiassa, koska todellinen tilanne, kaikki tiedot verkkojen ja kellon verkkoja ei vaihtumisesta huippunopeus kaikissa tapauksissa ....voi kuka tahansa heittää hieman valoa tähän

Ole varovainen vain muuttaa tehoarvo.Mistä tiedät, että se ei ole aito?Olen varma, Magma on laskea voiman mallit ... ovat malleja ominaista oikein?

Dear keikari,
Command.

On Magma, tehden samalla jännitehäviö analyysi, Wat on käyttää config solun jännite
Command.Wat wil on muutos IR kertomuksessa wel ajoituksen raportti Ottaa tämä cmd???Terveiset ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back