Power Supply vakaus

W

wossy

Guest
Hei

Olen suunnittelu lineaarinen penkki tarjontaa, joka koostuu vertailukohta, osa Power MOSFET ja JM vahvistimen, joka mittaa tuotannon ja sitten syötteet jännite takaisin vertailuryhmässä.Minun ongelmani on, että silmukka on epävakaa, ja tiedän, on asettaa palautetta ympäri vertailussa korvaamaan piiri.Minun täytyy tietää, miten analysoida piirit taajuusvasteen jotta voin valita oikean palautteen elementtejä.Minun täytyy tehdä tämä cheeply ilman tukea mitään kalliita testauslaitteet

Kiitos

Käytä tavallista OP AMP sijaan vertailuryhmässä.Tämä tekee järjestelmästä silmukan saada lisää lineaarinen.Sitten voit raa'alla voimalla vakautta asettamalla kondensaattorin koko OP AMP kääntelemällä panos tuotos.

Yleensä jos laittaa hyvin pieni napainen Virheen vahvistimen voit saada vakaa suljettu vastaus (määräävä pole korvaukset), mutta ohimenevää suorituskyky on myös erittäin huono.

Pls ref:************************************************** *******Tämä viesti on hidastetun Davorin.Toimi: Attachment poistettuSyy: Saatavilla osoitteessa: http://focus.ti.com/lit/ml/slup068/slup068.pdfHuomautus: Lue säännöt ennen lähettämistä tai lataamista************************************************** *******

Muuta comparitor varten FPC ja katkaisemaan kierre.Varmista FPC on puolueellinen oikein.Varmista, että aina kuormitus tuotos (käytä vastus 4.7kohms).

Barrybear

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back