Problem with IR2110 kun sammutat aika Ohjelmistotuotteet plz auttaa minua

A

Ashok chakravarthi

Guest
Hai,
Suunnittelin Ohjelmistotuotteet käynnistyskynnys piiri seuraavasti

Boost hihna cap: 220 uf sähköstaattisten
edistää diodi: UN4007
taajuus 50 Hz tämä tarkoittaa 10ms periodissa ja 10 ms ajan.
Käytän vain HO pulssin ryhtyä Ohjelmistotuotteet.Syöttöjännite 30 V DC.
Vcc = 12v, vdd = 12v.kuormitus 120Ω, 10 watin vastus.
Ei ole mitään ongelmaa aikana päälle aikana Ohjelmistotuotteet on puolestaan jo 10ms mutta kun sammutat aikaa sain ongelman seuraavasti

Ohjelmistotuotteet on pois päältä vain 25 USEC ja se uudelleen ja se on sillä ehdolla 250 u s ja se on agin off for 25 u s ja 250 USEC tämä edellytys toistetaan.

kaikki plz auttaa korjaamaan tätä ongelmaa.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Tällainen käyttäytyminen ei voi ymmärtää, että kaavamaisen, luulisin.Odotan, että olet jo tarkistanut logiikan tasolla.

Olen myös eivät ymmärrä kuormitusmääritykset.Kuten yksi kohta, suuri puolella kuljettaja toimittaa vain työskennellyt Vs kytketään maahan toistuvasti.En ymmärrä, jos näin on.On myös tarpeen, että ei ole suurempi jännite-ero KOM ja VSS.Ovat molemmat liittyvistä syistä?

Kuinka voin välttää porttiluku rengastusasemiin kun Ohjelmistotuotteet sammutetaan plz auttaa minua.

kun päälle, kun se toimii täydellisesti, mutta kun sammutat aikaa Ohjelmistotuotteet on uudestaan ja uudestaan päälle toistuvasti.Puolestaan pois aika Ohjelmistotuotteet: Ohjelmistotuotteet sammuttaa vain 25 meille ja käynnistä uudelleen 250 meitä ja se toistaa.minun kaavamaisen näkyy alla PLZ auttaa minua.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Quote:

Tällainen käyttäytyminen ei voi ymmärtää, että kaavamainen.

I am using CT60AM-18B Ohjelmistotuotteet.Minulla on ongelma aikana sammuttaa aikaa vain.

sammuttaa vain 25 u s ja se uudelleen päälle ja jäädä päälle 250 u sekuntia, ja se toistaa ...

plz auttaa minua

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back