Problem with saada lisätä

U

Usman Hai

Guest
Hi all,
Olen suunnittelussa teleskooppinen opamp kanssa saada vahvistaa kanssa ft = 2Ghz.Voitto tehosterokotus ovat yksinkertaisia tasoilla hift yhteinen lähde ja sitten diff pari.Minulla on vakava vakauden kysymyksiä Saan napainen oikean käden suuntaisesti.Minulla ei ole aavistustakaan, mikä aiheutti tämän ja miten selvitä tästä.Voitko kertoa minulle opetusohjelma etc kun lukea vakauden kysymyksiä saada lisätä.Minusta sen vuoksi 2stage vahvistimet, mutta en ole varma.Ole hyvä ja auta minua.

RHP napainen merkitsee, että sinun on negatiivinen vastus tai kondensaattori jonnekin omassa piirissä.Se voi aiheuttaa positiivista palautetta.Oletko tarkistanut napaisuus sinun saada tehosterokotus yhteydessä varmista, että se on kielteistä palautetta?

hei!

yleensä saada lisätä piirit syövät kaistaa.se on kauppa pois.lisätä voitto, menetät kaistanleveyttä.kokeile laittaa korvaavaa kondensaattori tai korvaavat sarja RC klo tuotoksesta.

- Al

Ehkä lisää vahvistimen DC virta on pienempi kuin eritelmän rajoitettu kaistanleveys.

Onko viittaus papereita olemassa tällä foorumilla?Lisätty jälkeen 40 sekunnin ajan:Onko viiteasiakirjaa tällä foorumilla?

Hei
luonnos on kaavamainen.
RHP napainen avoimen tilaajayhteyksiä tai lähellä loop?
terveisin

Mielestäni saada lisäämällä ei syödä ur bandwidht liikaa.
kuten u saada kaistanleveys on ur yksinkertainen taitettu cascode r teleskooppinen amp mutta ei saada, saada enemmän hyötyä ja kaistanleveys on bosting piiri on käytössä.
koskea
Manish

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back