Problem with USB-muistitikku!

0

001

Guest
Hei,

En ottaa ongelma Flash-asema.Se on LG 2.0 256MB hujaus ajaa.Olen huomannut, että se ei enää ole mahdollista kirjoittaa tai lukea sen.Saan viestin "levy ei ole alustettu".Jos yritän muotoilla sen käytössä on Windows XP, 98 ..., minä does'nt muodossa. "Ei voi alustaa levyn".Haluta kanisteri joku auttaa minua.Tämä on minulle tapahtuu toisen kerran, kuten olen jo menettänyt yhden erilaisen samalla tavalla.001

Minulla on samanlainen ongelma minun
"kynä-asema" EMTEC 256,

Minun tapauksessani se on ohjelmisto ongelma.
Laite toimii OK XP tai 2000, mutta win98 se riippuu.

Joskus se toimii, jos kynä-asema on lisätty USB ennen valtaa.
Somtimes aivan päinvastoin, se toimii, jos yhteys normaalissa työssä.
Joskus saan "blue screen" (odottamaton virhe paikassa ....)
Joskus saan samaa viestiä kuin esitetty alkuperäinen teksti: "remowebable levyä ei ole alustettu" (mutta kun power-off/of se toimii OK - ei muotoilua on tarpeen)
Joskus poistamalla "kynä", USB-ja insertin uudelleen korjata ongelman.

Minulla ei ole aavistustakaan, mitä menettelyä on käytettävä saada vakaa työn (tai ainakin toistuvaa käyttäytyy).
Minun on lisättävä, että olen asentanut alkuperäisen ohjelmiston ajurit Win98,
ja ongelmat näkyvät muutamia tietokoneet (jopa yhden kanssa "neitsyt" Win98-järjestelmä)

Muutaman kuukauden ongelma dissappeared, (en tiedä miksi).
Tällä hetkellä on Win 98 Saan ilmoittaa, että "siirrettävän levyn" ei ole käytettävissä "ja kun on irroitettu ja yhdistää uudelleen tiedostot näkyvät.
Samankaltainen ongelma on WinXP, mutta viestiä on suorempi "Aseta USB-laite", poistamalla ja lisäämällä tehdä kynä-asema näkyy järjestelmään.
Minun on myönnettävä, että kyseessä on kuva-kamerat (Konica Minolta, Sony) tällaisia asioita ei tapahdu.Tiedostot ovat aina nähdä, kun ensimmäinen yhteys kameroiden USB tietokoneeseen ja järjestelmä on aina vakaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back