Project tilalle CY7C64613 vuonna ICD2

C

commonly

Guest
Hei kaikille, olen onnistunut rakentamaan minun versio ICD2 klooni perustuu PICS sch. ja se toimii hienosti kannettavassa Dell Inspiron käynnissä winxp-SP2 ja MPLAB 7.60. Kaikki ok, sitten? EI, ei kaikki ok. Sama ICD2 ei tunnista vastaanotto tietokoneen käytössä sama käyttöjärjestelmä ja samat MPLAB versio: I pistoke ja irrota monta kertaa, mutta PC d'NT tunnista sitä: UNKNOWN USB PHERIFERAL!: Cry: Oliko joku on idea? Thanks comm

Vain pari ajatuksia, ensinnäkin Onko ICD2 menee suoraan USB-porttiin emolevyn PC? eli on se sai USB-portti kaikki itselleen? Vuoksi pyydän, että ICD2 vaatii herukka toimimaan ja jos, kuten minulle teidän neljäs USB hub ja miljoonia pieniä laitteita, kun siellä muutaman mA: n sitten kun liität ICD2 napaan te vedätte paljon virtaa. Toiseksi, sanot että PC on sama käyttöjärjestelmä, onko näin alas Service Pack-tason? Onko sinulla PC kenties VIA piirisarja ja edellyttää, että päivität 4in1 ajurit saada täyden USB toimintoja? Onko kannettavan tietokoneen ehkä sai vain USB-porttia ja niin on valmiiksi konfiguroitu kaikki uusimmat bittiä jossa työpöydän ei ole täysin ajan tasalla Service Pack ja emolevyn ajuri viisas? Kolmanneksi, oletko harkinnut käyttää erillistä USB PCI kortti yhteyden ohjelmoija? Onko sinulla ystävä, pc voit kokeilla sitä? Ehkä paikallisen PC korjaamo voi antaa liität sen osan koneita. Minun kokemukseni USB vielä nämä hikka nyt ja uudelleen, somtimes laite toimii yhdessä PC eikä toiseen, vaikka yleensä se on alas kuljettaja / Service Pack-päivityksiä.

Mine kokemus ovat:-Älä kiinnitetty ICD2 kunnes WINXP on ajan Älä irrota ICD2 kunnes MPLAB on on-Älä irrota ICD2 USB kunnes WINXP on on-Jos jokin viesti Huonosta liitännästä jatkuvat uudelleenkäynnistyksen WINXP kanssa ottaen huomioon ylä mainitut toteaa. -Jos viesti Huonosta liitännästä yhä olemassa reprogram sekä PIC, poistaa ja asentaa ICD2 USB-ajuri.

Kirjoittaja Viesti DraganM Lähetetty: 21 heinäkuu 2007 11:27 Viestin aihe: Re: Projekti tilalle CY7C64613 vuonna ICD2 ------------------------ -------------------------------------------------- ------ Mine kokemus ovat:-Älä kiinnitetty ICD2 kunnes WINXP on ajan Älä irrota ICD2 kunnes MPLAB on on-Älä irrota ICD2 USB kunnes WINXP on on-Jos jokin viesti Huonosta liitännästä jatkuvat uudelleenkäynnistyksen WINXP kanssa ottaen huomioon ylä mainitut toteaa. -Jos viesti Huonosta liitännästä yhä olemassa reprogram sekä PIC, poistaa ja asentaa ICD2 USB-ajuri.
Hello DraganM olen jo laittaa virka pääaihe "Project tilalle CY7C64613 vuonna ICD2" Minulla on sama ongelma ja jälleen tänään, minun täytyy ohjelmoida 18F4550. Minulla alkuperäinen ICD2 ja se toimii aina, vaikka et kytke tai irrota ICD2 kanssa MPLAB auki. Näitkö jonnekin joitakin informations miten ratkaista ongelma? Thanks.

Hi Kirjoita johon ongelma viittasitte, koska harvat ongelmat ovat täällä mainittu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back