Protel 99sE miten pakottaa autoroute on pohjakerroksen

W

weiwei2

Guest
vuonna Protel 99SE, automaattinen reititys PCB, miten pakottaa sen käyttöön vain pohjakerroksen tietyn komponentin? (Ei koko lauta) eli Haluan yhteyden IC vain pohjakerros eikä pintakerroksen yritin sääntöä, epäonnistui.

Olen tähän, mutta en voi rmember hyvin. Kokeile tätä: Ennen reititys oikealla painikkeella yli PCB ja valinta Asetukset / jyrsintä Tasot, sitten valinnan vain pohjakerros muurahainen sitten edetä reititys. En muista hyvin. Odotan olla hyödyllinen. Osalta.

joebazoka: mutta mahdollistaa vain pohjakerros aiheuttaa koko aluksella reititetään pohjakerroksen vain. Haluan vain tiettyjä osa ja alue voidaan reititetään pohjakerroksen

Aseta PCB direktiivi verkot haluat rajoittaa pohjalle kerros. Löydät toiminnon työkaluriviltä ... Place ... direktiivien ...... PCB layout

direktiivin verkkoja? mutta sitten koko verkko pohjakerroksen? miten vain tehdä loppuun net tietyistä osista (kuten IC) voidaan pohjakerroksen?

Olen yksinkertaisesti sanottuna suorakulmio piirretään viivoja pintakerroksen. Joten autorouter voi koskaan sivuuttaa sitä. Kun Autorouting voin poistaa tämän suorakulmion. Tämä voi olla lyhyin tie. Toinen tapa on appliying säännöt ja kerroksia jokaisesta osasta, net tai alue ... Tämä voi kestää kauemmin pienten hankkeiden ...

PsIoNiCs: En löytänyt "direktiivi" .... Voitteko auttaa?

betanorm sinun menetelmä toimii hyvin. Kuinka mukavaa ^ _ ^ mutta en silti halua oppia "perinteisten" tapa tehdä senkin. Miten asettaa säännöt? Olen itse eivät aseta se.

Siirry: Työkalut -> design säännöt -> reititys-välilehti -> reititys kerrokset -> ouble klikkaa RoutingLayer -> TOP LAYER "LAYER attribuutit" Valitse ei käytetä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back