Proteus - vakava lausunto tarvitaan

C

cyberblak

Guest
Hei kaikki,

Jälleen kaavamaisen sim PCB työkalu keskustelu.Mutta hyvin, en halua aloittaa kaiken uudelleen.

Haluan tietää, jos Proteus voidaan pitää ammattijärjestöt suunnittelutyökalu.Yritin demo, näyttää olevan hyvä, mukava osa hallinnan ominaisuudet ...Se on outo käyttöliittymä vaikka (joka koodauksen käsite ...).

Haluaisin saada lausunnon ihmisiä, jotka käyttivät sitä jonkin aikaa ...Mahdolliset rajoitukset, suuria haittoja?

Minun täytyy ostaa CAD-työkalu, ja tämä näyttää kivoja ominaisuuksia varten hintalappu ...

Kiitos!

cyberblak

kaavioiden syöttöä OK
Simulointi Hyvä
PCB Layout OK, erittäin hyvä Electra autorouter.
VSM olet ---
Virtuaali-instrumentit, very good

paras väline rahat maksutta.

Hock

Kuten kaikki, riippuu mitä käytät sitä.Mikro, digitaalinen se on OK.Matalataajuista analoginen myös OK.RF / HF - hyvin, oli erittäin turhauttavaa.Lyhyesti sanottuna se ei tee AZ sinulle.

Edullinen ammatillinen yleisopetuksen PCB suunnittelutyökalut ovat tyynyt ja Cadstar.Ne ovat sekä Windows-ohjelmat.
eli ne toimivat kuten useimmissa Windows-ohjelmat.
Käyttämällä Proteus, yksi väärä klikkaa hiiren painiketta ja sinulla bittiä koko paikka.
Proteus yrittää n tekemään kaiken ja vain noin käy!, Haluan paikka se hobiest välineenä.
PADS ja Cadstar keskittyä tekee yhden asian hyvin, PCB design.

Olen myös recommand cadstar tai palat sijaan proteus.Because näiden välineet ovat käyttäjäystävällisempiä kuin Proteus

Proteus on hyvä, koska se on yksinkertainen simulointi mikro.Joskus sitä käytetään, jos haluan tehdä yksinkertaisia simuloinnin AVR.Mutta mielestäni Proteus näyttää lelu ja ei sovi suurempiin hankkeisiin.

Olen samaa mieltä siitä, että tyynyt ja CadStar on erittäin hyvä ...mutta minulla ei ole varaa 10k $ US ohjelmistoja ...

cyberblak kirjoitti:

Hei kaikki,Jälleen kaavamaisen sim PCB työkalu keskustelu.
Mutta hyvin, en halua aloittaa kaiken uudelleen.Haluan tietää, jos Proteus voidaan pitää ammattijärjestöt suunnittelutyökalu.
Yritin demo, näyttää olevan hyvä, mukava osa hallinnan ominaisuudet ...
Se on outo käyttöliittymä vaikka (joka koodauksen käsite ...).Haluaisin saada lausunnon ihmisiä, jotka käyttivät sitä jonkin aikaa ...
Mahdolliset rajoitukset, suuria haittoja?Minun täytyy ostaa CAD-työkalu, ja tämä näyttää kivoja ominaisuuksia varten hintalappu ...Kiitos!cyberblak

Se arvostaa ...Juuri sellaista tietoa tarvitsen.
RF-HF ei ole minun Specialty muutenkaan, ei hätää ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back