PSpice auttaa

E

epp

Guest
Hei!
Yritän simuloida ohjauspiirin on resonanssipiirejä inverter ja on joitakin ongelmia.

1.Mitä minun on otettava projektiini tehdä tätä työtä?Katso liitetty kuva.Yksi OPAMP antaa tiedot ja muut antaa kellon.Tämä olisi synkronoitujen ajo ympyrästä MOSFET.
2.

How to get some block where at its inputs I have analog signal with this conditions: signal>0 ==> output=1, else output=0? Kiitos
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Sinun täytyy käyttää vertailussa.PSpice käyttää logiikkaa tilan logiikan signaaleja eikä analoginen jännite.On simulointi vaihtoehto jonnekin huolehtimaan sekä analogisen ja logiikan tasolla sama simulointi aikavälillä.

Hei

Aion tehdä ohimenevä analyysi lähde vapaa RL piiri,
joista Engineering Circuit Analysis kirjan Hayt.Oma PSPICE versio on Orcad Capture Lite 9.2.

Minulla on kuitenkin joitakin ongelmia käyttäessäsi PARAM väline PSpice.Olen perustanut piiri siirrettiin arvo on induktorityyppinen 10uH.Ja arvo R, i just kirjoitti (Resistance)

sitten laitoin PARAM elementti, että kirja on osoitettu, että nojalla PARAMETRIT sana virtapiiri on pysyttävä: NAME1 = Resistance, ja ensimmäinen induktorityyppinen virta on IC = 1m.

mutta en voi tehdä sitä!kun olen esittänyt PARAM tekijä i on vain parametrit, kaavamaisen, mutta miten määrittää että NAME1?ja miten voitaisiin laatia alustava induktorityyppinen nykyinen?voisi joku auttaa minua ja sanoa, missä napsauttamalla, ja mitä minun on auki?

kiitos.

Ensinnäkin, katso onko olemassa mitään rajoituksia teidän lite versio.
En toimi parametrit komennot.
Alkuperäiset nykyinen voit säätää kun kaksoisnapsauttamalla induktorityyppinen ja nähdä joitakin alalla nimeltä IC (ensimmäinen ehto).Kirjoita siihen haluamasi arvo ja sign.

Terveisin.

Ongelmana on, i cannotfill vuonna IC alalla ...suljettuun panos, miksi?

ja voi kukaan auttaa minua PARAMETRIT ominaisuus ..

thanx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back