Pspice tukemalla useita prosessorit - Hypertrading

M

mlxsae

Guest
Onko kukaan idea kun guru on peräisin OrCAD lopulta kirjoittaa mauste moottori, joka tukee useita prosessorit, Hypertrading. Olen setup-palvelin, jossa voin käyttää kaksinkertaista Xeon Hypertrading prosessori (lue: 4 prosessoria) ja suoritettaessa simuloinnin PSPICE, vain 25% minun CPU käytetään:? Topsimulations (ASIC) kestää aika kauan: D

Ihmettelen, jos se on sama asia Solaris-versioiden ohjelmien Cadence. Olen miettinyt paljon, onko Sun Ultra-80-4x450MHz CPU on yhtä nopea kuin Sun Blade 1000-2x900MHz CPU. Toki on erittäin hyvä tietää, onko ohjelma voi hyödyntää käynnissä usean prosessorin kone vai onko se vain vyötäröä rahaa investoida monen koneen. Kellään mitään ehdotuksia Ultra / Blade kysymys? BTW, ei OrCAD ajaa vain 32-bittinen tai sitä voidaan ajaa 64-bittisessä tilassa niin? / Pim

[Quote = mlxsae] Onko kukaan idea kun guru on peräisin OrCAD lopulta kirjoittaa mauste moottori, joka tukee useita prosessorit, Hypertrading. Olen setup-palvelin, jossa voin käyttää kaksinkertaista Xeon Hypertrading prosessori (lue: 4 prosessoria) ja suoritettaessa simuloinnin PSPICE, vain 25% minun CPU käytetään:? Topsimulations (ASIC) kestää aika kauan: D [/quote] hyper ketjuttaminen ..... mielestäni PSPICE voi käyttää Intel P4 HT painos ...... Xeon,,, ja sitten i hav ole aavistustakaan ..... kiitos comfirm minulle siitä mauste voi b käyttää HT edtion ,.... thanxs ... ¾ λ ²

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back