psyn: phycical kääntäjään kehittyneiden

J

jobnom99

Guest
toivoa HELO sinua ....
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Voitko selittää, mitä
fyysisen kääntäjään tehdä excatly.

Mielestäni on olemassa paljon ihmisiä ei ole paljon pisteitä ladata jotain he eivät tiedä.

Jos ystävällisesti kuvailla hieman sen attachement, sitten ne, jotka
haluavat liitteenä lataa sitä,
niille, jotka eivät sitä tarvitse, ne saattavat voitava tallentaa joitakin kohtia.

Just a suggestion.

se on varsin paljon sanottavaa Fyysinen kääntäjä,
mutta voit katsoa tästä ilman piont
http://www.synopsys.com/products/unified_synthesis/unified_presentation.html

Outlook3K:

Kiitos hyberlink.
Mielestäni se on todellakin porttiluku tason syntetisaattorin työkalu.Niinpä se saattaa olla valimo riippuvaisia, olenko oikeassa?

Joka tapauksessa mukava tietää, uusi työkalu

Hi guys,

Olen lukenut joitakin aihetta, ne ovat vain puhua nimi tai version synteeseissä työkaluja.Mutta kukaan ei puhu functonal, suunnittelu virtauksen, tekniikka, hyvä tai huono, että työkaluja.

Olen kokeilla Cadence PKS ja minusta kadenssi PKS toinen on parempi kuin Synopsys fyysinen kääntäjään.Kukaan kanssani samaa mieltä?

Sanoisin, että Synopsys on ensimmäinen ja sitten kadenssi PKS.Graafinen käyttöliittymä on PKS ei ole kovin tehokasta!että kadenssi välineitä voidaan nopeammin thansynopsys, mutta netlist tuottaa Synopsys on parempi ajoitus & alueella.

muki, olen samaa mieltä teidän kanssanne.DC voi antaa paremman tuloksen kuin piiriin.

Olen sitä mieltä, että PKS voi antaa kohtuullisen tuloksen ilman rajoituksia.Kuitenkin fyysisen kääntäjä ei voi tehdä sitä.

Ei ole mitään järkeä tehdä synteesiä tai jopa fyysistä synteesi ilman rajoituksia!Rajoitteet ovat luultavasti tärkeintä ja kaikkein vaikein tehtävä aikana synteesiä.
Molemmat piiriin tai Synopsys voi tuottanut netlist ilman rajoitteita.Tässä tapauksessa se on vain RTL portille käännös.

muki, olen samaa mieltä kanssanne siitä, että rajoitus on erittäin tärkeää yhteenvetokertomuksessaan.

Kokemukseni, ajan suunnittelu on erittäin vaikeaa suunnittelussa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back