Puhallin pinout

R

Rooftop

Guest
Hei kaikki, haluaisin käyttää prosessorin tuuletin minun projekti ja löysin mielessä pin. Onko joku tietää, mitä tämä tappi ja miten se toimii? Kiitos avusta Terveisin

On mittaamiseen RPM fan! Saat kaksi pulssia per kierros kuin lähtö .... Toivottavasti tämä auttaa

kiitos, mutta on lähtö vielä TTL-taso tai toiselle tasolle? Kiitos huomiota Terveisin

Anteeksi .... Minulla ei ole paljon inforamtion, sanoin, mitä kaikki luin taulukon ja P4. Kokeile sen mittaaminen ja muistan sen open collector-lähtö, joten tarvitset ylösveto vastus!
Fan jäähdytyselementin Virtalähde boxed prosessorin tuuletin siili vaatii +12 V virtalähde. Tuulettimen virtajohto on mukana boxed prosessori virtansa teho otsikon emolevyn. Virtakaapelin liitin ja pinout ovat kuvassa 35. Emolevy on annettava Hyväksytty valta otsikon tukea boxed prosessori. Taulukko 37 sisältää eritelmät tulo-ja lähtösignaalin puhaltimen siili liitin. Tuuletin siili lähdöt SENSE signaali, joka on avoin kollektorilähtö että pulssia nopeudella kaksi pulssia per tuuletin vallankumous. Emolevy ylösvetovastus tarjoaa VOH vastaamaan emolevyyn kiinnitetty tuulettimen nopeuden valvoa vaatimusten tarvittaessa. Käytä tunnetta signaali on vapaaehtoista. Jos SENSE signaalia ei käytetä, pin 3 liittimen olisi sidottu GND.
Onnea

Kiitos repply. Nyt voin kytkeä mielessä nastaisesta keskeyttää nastainen AT89S52? Onko 11,0592 MHz nopeudella havaita keskeyttää? Tiedän, että minun täytyy jakaa Kello on 12, mutta haluan tietää joku, joka koskaan testata realibility ja keskeyttää pin. Kiitos kaikille, jotka auttoivat minua Terveisin

Hei, Kyllä tämä on tarpeeksi, taajuus tämä tuotos ei ole kovin korkea. Mutta jos haluat mitata nopeuden puhallin, parempi vaihtoehto on käyttää sisäisten ajastimen laskuri, ja laske tätä impulssia määräajaksi. Tässä tapauksessa sinun ei tarvitse dating joka impulssi.

Aion käyttää keskeytys ajastin 0 ja asettaa se 1 sek. kun ajastin määrä aion ottaa ulkoinen keskeytys niin se laskee, jos on olemassa jokin pulssin jälkeen ajastin ylivuodon lopetan ulkoinen keskeytys ja lähettää tuloksen LCD. Se mitä olin suunnitellut. Kellään toinen ajatus? Kiitos paljon apuanne ja huomion .... Ystävällisin terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back